joris schreef: zal ik dan toch maar een kinderkrech op evangelische grondslag opzetten.
Ik zoek werk, kan ik bij jou aan de slag?
Moderator: Moderafo's
Ik ben dus een werkende huisvrouw, moeder, manager.
Elsa schreef:Waar blijven de verhalen van de moeders die met veel plezier en voldoening full-time voor hun gezin zorgen?
Tirreg schreef:ik vind dat als vrouwen tijd hebben, en de kinderen zijn al naar school, dan mag ze werken, maar als de kinderen nog niet naar de kleuterschool gaan hebben moeders de taak om ze op te voeden, zodat ze straks naar de kleuterschool kunnen, om ze op jonge leeftijd al naar de peuterspeelzaal te doen is ook niet goed. wel een voordeel ervan is dat de kinderen met andere leeftijdgenoten leren omgaan, maar als je ze af en toe met een overbuurjongetje of meisje of een neefje of nichtje laat spelen leren ze dat ook.
Tirreg schreef:oke, maar mannen hebben daar geen last van, daarom hebben sommige mensen denk ik ook als standpunt dat de vrouw niet werkt.
trijntjejohanna schreef:nou en? omdat mannen er geen last van hebben zouden vrouwen dan maar niet moeten werken.. vind ik een zwak argument.. de man is er ook verantwoordelijk voor dat een kind komt.. en ja waarom zou dan niet de man thuisblijven en de vrouw lekker werken en centjes verdienen
waarom de moeders... waarom niet de vaders??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten