kwebbel schreef:wij hadden in het restaurant het diner, receptie, feestavond. Was makkelijk, hoefden alleen eventjes van zaal te verwisselen van het eten naar de receptie. Ideaal
Bij ons was de eetlocatie ook de feest locatie, maar dat kwam omdat we een simpele broodmaaltijd en een klein feest hadden, kon dat in een buurtcentrum. We zijn nog wel tussendoor weg geweest voor de kerkdienst...
Wij hebben het wel verspreid gedaan. Wel weer bewust. Want we vonden de locatie voor het diner zo onwijs mooi, maar daar pasten nooit al onze avondgasten in. Dus hebben we daar gegeten, daarna naar de kerk, daarna door naar de feestlocatie, waar wel al die mensen in konden (maar alle locaties voor onze dag lagen binnen een straal van 300 meter ofzo, dus dat viel mee)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
volgende week dinsdag lekker babbelen met de dominee.
We zijn nu aan het stoeien met de liturgie.
Ik zou eerst de trouwkaarten zelf ontwerpen, maar dat laten we nu over aan een neef vna m'n vriend.
Gisteren nog gemailt met de zaak waar ik m'n trouwjurk van heb. M'n vriend gaat mee als ik m'n jurk ga afpassen en dan gaan we gelijk bij die zaak ook z'n kostuum uitzoeken.