Charlotte schreef:Stefanus schreef:Hitler kammenieschele
Mij wel![]()
Lees de freudiaanse verklaringen er maar eens op na
Ach... Freud... die pauper...

Kan je in het kort een verklaring geven over wat je bedoeld?
Moderator: Moderafo's
Stefanus schreef:Charlotte schreef:Stefanus schreef:Hitler kammenieschele
Mij wel![]()
Lees de freudiaanse verklaringen er maar eens op na
Ach... Freud... die pauper...![]()
Kan je in het kort een verklaring geven over wat je bedoeld?
Aragorn schreef:Raido schreef:Overigens worden er ook wel debatten en overdenkingen uitgezonden, ik luister het eigenlijk nooit, vind de muziek doodsaai.
Ja, dat zag ik pas ook, dat was volgens mij een paar maanden geleden nog niet. Verder denk ik dat de RO meer bestaansrechtheeft dan de meer dan drie zenders die allemaal dezelfde achterlijke top40-meuk draaien. Daarvan zou er toch minstens één van omgedoopt kunnen worden in een hedendaagse alternatieve rockzender lijkt me zo..
Sproetje schreef:Nog nooit van deze omroep gehoord, als ik ooit eens zin heb om de zender op te zoeken zal ik dat een keer doen, maar ik heb er geloof ik geen behoefte aan!!!
Zal het aan mijn oma doorgeven die zal er zeker naar luisteren
tweetietwee schreef:Sproetje schreef:Nog nooit van deze omroep gehoord, als ik ooit eens zin heb om de zender op te zoeken zal ik dat een keer doen, maar ik heb er geloof ik geen behoefte aan!!!
volgens mij is tie alleen nog via reformatorischomroep.nl Of ook in de ether?
ik weet niet of je oma ADSL heeft oid?
hamlap schreef:tweetietwee schreef:Sproetje schreef:Nog nooit van deze omroep gehoord, als ik ooit eens zin heb om de zender op te zoeken zal ik dat een keer doen, maar ik heb er geloof ik geen behoefte aan!!!
volgens mij is tie alleen nog via reformatorischomroep.nl Of ook in de ether?
ik weet niet of je oma ADSL heeft oid?
Je kan ook met een speciaal kastje (zeg maar soort kerkradio) naar de reformatorische omroep luisteren. Je hebt dan geen computer met ADSL enzo nodig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten