Moderator: Moderafo's
Johanne schreef:Hmmm... ik eet alleen maar gezond en helemaal niet veel en ik zit al 4 of 5 dagen op hetzelfde gewicht.. Motiveert niet echt.. en als het nu aan het eind zo zou zijn.. maar ik ben pas net begonnen en t gaat er nu al niet meer af.. maarrr goed.. ik houd vol!
MissF schreef:YEAH, 6 kg dr af![]()
Over de helft....nog 5 to go!!!
En ik denk dat ik vanaf volgende week maar een dieet ga volgen, omdat dit weinige eten een beetje uhm....psychisch gaat worden. Ik zou zo een hele dag niet eten, en dat is niet echt handig
Dus een dieet waarbij ik netjes 2 x op n dag fruit eet, netjes boterhammetjes, onbeperkt groenten, maximaal 100 gram vlees, zoiets, kweet ff niet hoe het dieet heet
maaruhm....water drinken helpt idd ook!!!
Zet em op mensen!
Marnix schreef:Tja misschien wel ja....
Toch kan er flink bij sporten zeker geen kwaad....
(Bewegen is goed als je af wil vallen, intensief sporten beter)
Johanne schreef:Marnix schreef:Tja misschien wel ja....
Toch kan er flink bij sporten zeker geen kwaad....
(Bewegen is goed als je af wil vallen, intensief sporten beter)
Maar als een mens net iets lichter is zal intensief sproten ook iets beter gaan denk ik..
Ik kom nu geeneens een trap op.. dus langzaam opbouwen is wel handig..
Johanne schreef:Ik beweeg misschien niet elke dag.. maar opzich wel genoeg.. gisteren nog meer dan een uur op de fiets gezeten enzo.. Ik loop vaker enzo.. probeer bij allemaal zulke dingen na te denken.. Maarrr als ik veel minder en gezonder dan anders eet dan moet er toch wel het nodige van af gaan lijkt me... En als het dan niet het nodige is dan iig iets...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten