jaop schreef:lieve mensen van Refoweb,
ook wij, dat is: linde en ik, moeten jullie iets vertellen. jullie voelen het al aankomen... ook wij zijn een stel!!
groetjes,
linde en jaop
Wie dit gelooft is gek!!!!!!
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Gershwin schreef:Ok. Ik geloof The Shadow.
Daarmee geloof je dus dat hij gek is, maar nog niet direct dat jaop ook werkelijk aan de vrouw is.
Gershwin schreef:Nee hoor, Aragorn heeft gelijk. Ik geloof dat TS het gelooft en ik ben best bereid hem te geloven als hij zegt dat hij gek isdat zegt nog niets over Jaop en Linde.
Maar ik heb inmiddels wel vernomen dat Jaop het bericht toch echt zelf getypt heeft...
Hydro schreef:Aragorn schreef:Gershwin schreef:Ok. Ik geloof The Shadow.
Daarmee geloof je dus dat hij gek is, maar nog niet direct dat jaop ook werkelijk aan de vrouw is.
Wat je hier zegt klopt niet helemaal. De stelling was dat wie gelooft dat Joap en Linde een stelletje zijn gek is.
Vervolgens antwoord TS dat hij gek is, dus zegt hij (zonder het te schrijven) dan hij gelooft dat Joap en Linde een stelletje zijn.
Als Gershwin gelooft dat TS gek is, geeft hij daarmee te kennen dat hij het eens is met TS
..en dus ook gelooft dat Joap en Linde een stelletje zijn.
Aragorn schreef:Hydro schreef:Aragorn schreef:Gershwin schreef:Ok. Ik geloof The Shadow.
Wat je hier zegt klopt niet helemaal. De stelling was dat wie gelooft dat Joap en Linde een stelletje zijn gek is.
Ja.Vervolgens antwoord TS dat hij gek is, dus zegt hij (zonder het te schrijven) dan hij gelooft dat Joap en Linde een stelletje zijn.
Ja.Als Gershwin gelooft dat TS gek is, geeft hij daarmee te kennen dat hij het eens is met TS
Ja...en dus ook gelooft dat Joap en Linde een stelletje zijn.
Nee. Hij geeft te kennen dat hij het met TS eens is dat hij gek is, maar kan daar andere redenen voor hebben dan TS zelf had toen hij tot de conclusie kwam dat hij gek is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten