Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Boerin » 01 apr 2014 11:20

antoon schreef:Blijft dat zij daar niet hoorden te zijn, ga eens na je wordt door iedereen in de steek gelaten, je neemt een pistool voor het geval dat, en dat geval doet zich dan voor, tragisch voor de nabestaanden, inderdaad, maar denk jij dat zij voor haar plezier schiet.
Als ik een revolver had, en ik wordt in de nacht bezocht in mijn huis en er leggen dingen van waarde, eventueel nog een dochter of kinderen in bed, wat zou ik dan doen, ik weet bijna zeker hetzelfde, en natuurlijk zit ik dan met een trauma dat mijn hele leven kan voortduren. Maar wie doet mij dat aan

Het lijkt me geen lekker baantje. Voor die mensen is het ook erg. Las net in de krant dat een stel met een goedlopende zaak voor 30.000 per jaar aan beveiliging en verzekering kwijt was en nu hadden ze verplicht 2 deuren en een toegangspoort en camera's. Dat werkte wel.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 11:33

Rozijn schreef:Nederland vol? Ik reed pas door Flevoland, daar is nog plek zat!

Je leest verkeert. Nederland zit vol met criminele Marokkanen.
Ik vind dit goed van de Belgen: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... okko.dhtml

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 12:21

Het lijkt me geen lekker baantje. Voor die mensen is het ook erg. Las net in de krant dat een stel met een goedlopende zaak voor 30.000 per jaar aan beveiliging en verzekering kwijt was en nu hadden ze verplicht 2 deuren en een toegangspoort en camera's. Dat werkte wel.

maar waarom doet de onderheid vaak moeilijk als zij simpele paaltjes willen voor ramkraken, nee zeggen die regerende flikkers dat past niet in het milieu, vergeef mij mijn taalgebruik

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 12:27

Als een toreador gedood wordt door een stier, dan is dat tragisch voor de nabestaanden, ik leef ook met hun mee, maar ze hebben ervoor gekozen, gewoon een bedrijfsongeval, voor mij is daarmee de kous af, de daders hebben ook een verkeerde keus gemaakt, en ze wisten echt wel dat zoiets kon gebeuren, met hun leef ik niet mee wel met de ouders, en zeker als zij er alles aan gedaan hebben om dit te voorkomen

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 01 apr 2014 12:31

mealybug schreef: Medische zorg is inderdaad gratis in staatsziekenhuizen.

Staatsziekenhuizen in Z.A. ?
Ik wil er nog geen kies laten trekken ](*,)

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 13:27

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 01 apr 2014 13:44

rotterdam schreef:Staatsziekenhuizen in Z.A. ?
Ik wil er nog geen kies laten trekken ](*,)

Zorg kan daar toch goed zijn hoor
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Bambi

Berichtdoor Bambi » 01 apr 2014 13:51

benefietdiner schreef:Te laat naar Marokko.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... ven__.html

En als je dan leest dat hij op de goede weg was, want hij volgde een opleiding.
Maar dan toch nog even voor die schulden een overval plegen.
Dan zijn er een paar vragen die in me opkomen:
*Heeft het wel zin om ze de goede weg op te sturen, als de mentaliteit niet verandert?
*Waarom een ICT-opleiding, wordt het werkgebied verlegd naar internetcriminaliteit?

Gisteren hadden ze een crimineel uitgenodigd bij P&W en die maakte zich ervan af, door te zeggen dat de crimineel tijdens zijn daad meer spanning voelt dan het slachtoffer.
Ook zei hij dat hoe zwaarder iets bewaakt of beveiligd wordt, hoe interessanter het voor hem was, want dan zou er wel veel te halen zijn.

Ik weet ook dat de meesten denken dat de slachtoffers niet moeten zeuren, want de verzekering betaalt de schade toch wel.

Dus wat er moet veranderen is de mentaliteit, maar hoe krijgt de overheid dat voor elkaar?

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 13:58

Dus wat er moet veranderen is de mentaliteit, maar hoe krijgt de overheid dat voor elkaar?

Inderdaad maar de overheid doet er geen mallemoer aan, het komt niet eens tersprake, ze zijn meer met eigen gewin bezig.
benieuwd naar de volgende verkiezingen, zouden zij afgestraft worden.

P&W een aardig programma maar zijn ook toe aan een scholing in normaal doen

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 apr 2014 14:11

benefietdiner schreef:In een slagzin niet.
Daar komt bij je heb alles op papier staan in een verkiezingsprogramma.

Onzin. Dan kan je ook roepen: Willen we meer of minder Nederlanders? Minder Minder Minder. En dan zeg je daarna: Ja maar het is een slagzin.... ik bedoel natuurlijk criminele Nederlanders. Echt, wat een onzin.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Bambi

Berichtdoor Bambi » 01 apr 2014 14:12

antoon schreef:Inderdaad maar de overheid doet er geen mallemoer aan, het komt niet eens tersprake, ze zijn meer met eigen gewin bezig.
benieuwd naar de volgende verkiezingen, zouden zij afgestraft worden.

P&W een aardig programma maar zijn ook toe aan een scholing in normaal doen

Dus conclusie: de overheid is alleen maar koel en zakelijk en eigenlijk hebben ze helemaal geen medegevoel voor de burger, of sterker nog: het welzijn van de burger interesseert hun geen mallemoer?
Dan hebben ze dus dezelfde mentaliteit als die criminelen:
*Geld en status is belangrijker dan medemenselijkheid.
*Scoren over de rug van anderen.
*Mooie woorden zeggen die mensen willen horen, maar waar ze totaal niets van menen.
Komt me bekend voor, doen de criminelen ook.... :-oo

Oplossing:
Dan maar met z'n allen naar Marokko: Overheid en crimineel. :mrgreen:?
Of met z'n allen naar een heropvoedingskamp?

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 14:14

Bambi schreef:Dus wat er moet veranderen is de mentaliteit, maar hoe krijgt de overheid dat voor elkaar?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... dA___.html

Komt u binnen illegale crimineel. Zelfs hebben wij hier in Nederland een Christen Unie die u de regels even op een half A-viertje uitlegt. ‘gij zult geen kwaad met kwaad vergelden’ prachtig toch. Wees vooral maar niet bang want ons Minister President komt u dan wel bezoek met een aai over de bol. Vrijheid van meningsuiting hebben wij hoog in het vaandel staan, dus zeg wat je denk. Ach ja we hebben hier wel pas in Deurne een klein voorvalletje gehad maar dat gebeurd zelden in Nederland. Wat zegt u……… o daar wist u van en....... o dat waren uw vrienden, u bent een Jihadstrijder, geen probleem we hebben moskeeën genoeg waar u uw opleiding kunt voortzetten. Wij Nederlanders geven veel geld uit aan wetgeving voor jullie. Vandaag zelfs weer eentje in werking getreden de ‘adolescentiewet’. Nee nee geen 1 april grap. We hebben onze bejaarden uit hun rusthuizen gezet voor dit alles.
Uhem.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 01 apr 2014 14:14

antoon schreef: P&W een aardig programma maar zijn ook toe aan een scholing in normaal doen

Je bedoelt dus eigenlijk:
P&W een aardig programma maar zijn ook toe aan een scholing in zeggen wat antoon 'denkt'.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 14:23

Ik zie niet zoveel verschil tussen criminelen en veel overheid bekleders, maar dat is niet alleen hier
zakkenvullerij
problemen laten voor wat zij zijn
vriendjespolitiek als het zo uitkomt
volstrekt negeren van de verkiezingsuitslag, Pva wil niet meer stemmen voor PVV moties zelfs niet als zij het er mee eens zijn, kan het werkelijk zieliger, kinderklas niveau dus.
Bij voorkeur gekozen mensen verlaten de kamer als zij ergens anders meer kunnen verdienen GroenLinks , ik weet even haar naam niet meer, schijt hebben dus zelfs aan hun eigen kiezers, aan hun eigen voorkeur stemmers, lust jij nog peultjes.
ik kan wel doorgaan mar ik geef het op

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 14:35

Marnix schreef:Onzin. Dan kan je ook roepen: Willen we meer of minder Nederlanders? Minder Minder Minder. En dan zeg je daarna: Ja maar het is een slagzin.... ik bedoel natuurlijk criminele Nederlanders. Echt, wat een onzin.

Ik weet het Marnix ik deel je mening in deze dus niet en vind dat jij onzin verkondigd. Veel Nederlanders vinden dat met jou en begrijpen niet dat ‘minder’ <> afnemen betekent. Begrijp je de humor de uiting achter de zin van Geert Wilders niet. De Marokkanen zijn de hoogste score zijn in de criminaliteit. Dat zijn de Nederlanders dus niet. Doe je ogen eens open!
Laatst gewijzigd door benefietdiner op 01 apr 2014 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”