Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 jan 2009 14:03

Fijn dat het vannacht goed gegaan is, Bloempie :-)
En idd wel logisch dat hij nu zijn ogen de ronde laat doen, beter nu als vannacht toch? hoe minder hij nu slaapt des de beter slaapt hij vannacht misschien weer ;-) Ben benieuwd naar een fotootje :oops:

Fijn MissF dat je zo lekker door heb kunnen slapen...en mannen op de een of ander manier horen ze alleen wat ze wel willen horen :P

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 jan 2009 14:15

Ik ben nu aan het werk, dus Thomas is bij m'n ouders. Aangezien m'n broertje zijn verjaardag viert, zal hij wel flink moe zijn als ik hem vanavond op kom halen.
En foto volgt binnenkort als het kamertje helemaal af is.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 jan 2009 21:35

idd over bv kunnen mensen echt heel goed 'zeuren' hier ook heel veel ervaring ermee helaas. Als je alleen een flesje hebt staan ze al klaar met hun woordje. Ik heb bij de 1e 4 maanden gekolfd die pakte nooit goed, nou dat dus nooit weer. Bij Simon was het twee weken drama, kloven, borstonsteking, niet goed happen. Nu probeer ik het ff gaat het niet jammer dan. Idd Jamillah, lekker fles erin en de rust keert weer in huis 8) .

Ik kreeg het laatst bijna benauwd van het idee dat ik weer bv 'moet gaan' geven dus ik heb nu goede afsrpaken met de verloskundige gemaakt.

Leuk Bloempie dat thomas zijn kamer bijna af is. Ben je snelller als wij, maar goed gisteren behang besteld dus wij kunnen over een tijdje ook beginnen.

Wat een knap ventje Missf en hij doet het zo te horen al goed 's nachts!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 24 jan 2009 23:36

Leuke foto van Danny, die bril staat hem mooi.
MissF, leuk jochie heb je, lekker dat hij al zo lang doorslaapt.

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 25 jan 2009 17:53

De flesvoeding is van goede kwaliteit hoor! Ben met onze oudste ook begonnen met bv. Het was verschrikkelijk. Kloven, borstontsteking, enz. Met de 2e niet aan begonnen. Toen kwamen we er achter dat ze koemelkallergie had. En ja toen kwam de 3e en heb ik toch gekozen voor bv. Mezelf heel goed voorbereid. En...je raad het nooit...het ging geweldig! Heb het 1 jaar en 1 maand gedaan! En heb hier erg van genoten!! En nu zwanger van de 4e. En inmiddels 2 kids met koemelkallergie dus ga toch bv proberen. En als ze de gewone voeding goed kunnen verdragen is er helemaal niets mis mee. Onze oudste is zo gezond als een vis!!
Je moet gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.

Leuk hè al die nieuwe kinderkamers. En alles gelijk weer uitzoeken....Het lijkt soms wel of ik nu al nesteldrang heb! En nog maar 5 1/2 maand zwanger, dat zal nog wat worden.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2009 18:52

leuke brillen van danny!! staat em leuk!

ppm nog gefeliciteerd met julia!

missf : wat een prachtig mannetje!

bloempie ben benieuwd naar thomas kamer!

nog ff een fotootje van Matteo:

Afbeelding

en van Milan:

Afbeelding

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 25 jan 2009 18:55

Wat een mooi ventje TJ!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 jan 2009 18:57

Liefff Tj!!

Milan veranderd in zijn gezicht of niet? Vindt ze nu minder op elkaar lijken, kan ook door de foto komen natuurlijk ;-)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 jan 2009 20:34

daar zat ik ook al aan te denken :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 25 jan 2009 21:26

Toch wel grappig dat hier zoveel moeders zijn die geen bv geven! (Waaronder ikzelf...) Er heerst altijd zo'n sfeer van dat iedereen bv geeft, maar dat is dus helemaal niet zo! Ik ken er zelf ook meerderen die het niet doen en ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit rot reacties over heb gehoord.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 jan 2009 23:07

Wat een mooie ventjes, TJ!
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 jan 2009 10:05

Wat heb jij een knappe knullen TJ! Lekkere ventjes hoor :)
Grappig joh, al die bv/fv verhalen. Ik ga op dinsdagochtend naar een speelgroepje. Niet iedereen daar weet dat Michael is geadopteerd, zeker de nieuwe instroom niet. ('t Is geen geheim hoor, maar je gaat 't ook niet op z'n trui schrijven, toch?). Maar goed, als ik om 10 uur zijn flesje uit de tas pak, kijken de BV'ers me aan van: ze zou dat kind toch beter BV kunnen geven! En halen dan bij wijze van spreken collectief de borst uit de kleding om de kinders aan te leggen. Ik voel dus duidelijk wel een soort van 'je bent minderwaardig als je je kind geen BV geeft' hier. Maar de mensen die weten dat Michael geadopteerd is maken daar natuurlijk geen probleem van. Interessant dat dat zo verschilt...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 jan 2009 10:31

Niet iedereen vindt het hier raar hoor, dat ik er niet eens mee begonnen ben, maar vooral 'de oudere garde' wel. En wat collega's. Die keken me zo raar aan, toen ik voor Jurian geboren werd al vertelde dat ik het liever niet wilde. 'het is toch zo mooi gemaakt' enzo. Ja, dat snap ik ook wel, alleen heb ik dat gevoel er niet bij.

Ik belde net om Jurian bij mijn verzekering aan te melden. Moest ik zijn geboortedatum en voorletters zeggen. Pff, ik kreeg het even warm, ik wist het even niet meer. Haha. Die van mezelf en mijn man floepen er zo uit, maar het was voor het eerst dat ik die van Jurian moest noemen. Maar het komt goed, onze zoon is verzekerd ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 26 jan 2009 13:18

Een voordeel van FV is dat je gewoon kunt eten waar je zin in hebt.
In het begin moest ik er bij Mathilde heel erg op letten, die had er snel last van als ik wat pittigs had gegeten.

We hebben toen avonden met haar op schoot gezeten omdat ze zoveel last had van kramp. Achteraf bleek dat het niet alleen buikkrampjes waren maar dat haar wervels van haar nek en rug scheef stonden door de geboorte met de vacuum, daar had ze nog veel meer last van.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 jan 2009 14:42

ik heb beide keren borstvoeding gegeven.. maar nooit op gelet wat ik at, dus dat hoeft echt niet altijd!
en krampjes de eerste maanden is op zich heel normaal! dat hoeft niet altijd van pittig eten of iets te komen!

Terug naar “Archief”