Misschien doen we het wel hoor, maar de kans zit er best in dat het niet zo is. Ik zou niet zo snel zoiets luxe erin stoppen als je er dan verlis op maakt, maargoed, dat is idd net hoelang je denkt er te wonen.
 Misschien doen we het wel hoor, maar de kans zit er best in dat het niet zo is. Ik zou niet zo snel zoiets luxe erin stoppen als je er dan verlis op maakt, maargoed, dat is idd net hoelang je denkt er te wonen.Moderator: Moderafo's
 Misschien doen we het wel hoor, maar de kans zit er best in dat het niet zo is. Ik zou niet zo snel zoiets luxe erin stoppen als je er dan verlis op maakt, maargoed, dat is idd net hoelang je denkt er te wonen.

Vandaag misschien nog en anders maandag een bod doen en dan maar afwachten
 Vandaag misschien nog en anders maandag een bod doen en dan maar afwachten 

Ze kunnen altijd een tegenbod doen, waar jullie misschien weer mee verder kunnen.
 Ze kunnen altijd een tegenbod doen, waar jullie misschien weer mee verder kunnen. dat we geïnteresseerd waren. Via funda.nl kan je direct via mail reagerenLeChat schreef:Via de mail gereageerd, je bedoelt gevraagd om meer informatie, of om een bezichtiging?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten