k Geef de voorkeur aan 'nette' schoenen. Halfhoge zijn ook erg leuk!
Of van die suede-gaatjes schoenen.
Instappers vind ik ook mooi.
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Gershwin: ik denk dat jij een wintertype bent. Daar passen koele kleuren bij: zwart, wit, blauw, groen, paars en roze. Het mag voor jou dan lekker fel (in tegenstelling tot zomertypes zoals ik). Sieraden van zilver en niet van goud. Je kunt ook even googlen
dE bAdEeND schreef:Ik weet niet hoe het heet wat ik mooi vind, ik bedoel leren schoenen in het bruin (of zwart) met veters.
Gympen, inderdaad, hou ik ook niet zo van.Bergschoenen vind ik verschikkelijken gympen vind ik bij mannen niet zo heel mooi.
em_ma schreef:parkiet schreef:Die Bjorn Borg boxershort vind ik vreselijk, althans de manier waarop veel lui ze aan hebben...
Leuk topic is dit trouwens, ik ben wel benieuwd, als jullie zoveel kunnen praten over kleding, weten jullie dan ook wat af van wat voor modellen bij wat voor postuur staat enzo? Dat zou 'k nameljik wel es willen weten bij mezelf.
Qua ondergoed bedoel je?
parkiet schreef:em_ma schreef:parkiet schreef:Die Bjorn Borg boxershort vind ik vreselijk, althans de manier waarop veel lui ze aan hebben...
Leuk topic is dit trouwens, ik ben wel benieuwd, als jullie zoveel kunnen praten over kleding, weten jullie dan ook wat af van wat voor modellen bij wat voor postuur staat enzo? Dat zou 'k nameljik wel es willen weten bij mezelf.
Qua ondergoed bedoel je?
Nee niet qua ondergoed. Bovengoed
Gershwin schreef:Ow, en eh, zijn AllStars ook gympen?
dE bAdEeND schreef:parkiet schreef:em_ma schreef:parkiet schreef:Die Bjorn Borg boxershort vind ik vreselijk, althans de manier waarop veel lui ze aan hebben...
Qua ondergoed bedoel je?
Nee niet qua ondergoed. Bovengoed
Als je een vrouw bent, dan kan ik het wel vertellen![]()
Het ligt eraan hoe je figuur is, welke verhoudingen hebben je schouders en heupen? Ben je lang, of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten