Waarschijnlijk wordt het dit: een klein papiertje ónder een punt taart met daarop de mededeling. Want ik wil de taart graag zelf maken, laten maken kost gelijk weer zo'n smak meer...

Moderator: Moderafo's

joos schreef:Dank voor jullie reacties!
Waarschijnlijk wordt het dit: een klein papiertje ónder een punt taart met daarop de mededeling. Want ik wil de taart graag zelf maken, laten maken kost gelijk weer zo'n smak meer...
 Familie en vrienden enz doen dat gelukkig niet haha.
 Familie en vrienden enz doen dat gelukkig niet haha. Gewoon een leuke dag. Waar net als in elke dag 24 uur zit. En waarna je een leven samen op gaat bouwen.
 Gewoon een leuke dag. Waar net als in elke dag 24 uur zit. En waarna je een leven samen op gaat bouwen. Ik zie het namelijk wel als de grote dag, een dag waar je je grote liefde trouw beloofd, een dag die je leven samen symboliseert. Echter betekent dat niet dat die dag perfect moet zijn. Ik zie het als een gezellige dag samen, vol met een hoop formaliteiten, maar het hoeft zeker niet perfect te zijn.
 Ik zie het namelijk wel als de grote dag, een dag waar je je grote liefde trouw beloofd, een dag die je leven samen symboliseert. Echter betekent dat niet dat die dag perfect moet zijn. Ik zie het als een gezellige dag samen, vol met een hoop formaliteiten, maar het hoeft zeker niet perfect te zijn.

Marnix schreef:Zoals?
 , onze eerste vakantie samen vond ik ook veel leuker.
 , onze eerste vakantie samen vond ik ook veel leuker.
ajl schreef:Marnix schreef:Zoals?
Ik vond de dagen na ons trouwen veel leuker. Lekker met zn 2-en weg, veel leuker.
Als ik het over zou moeten/kunnen doen, zou ik de dag ook anders gedaan hebben. Nu speelde bij ons ook mee dat de hele dag in 3 mnd geregeld "moest"worden....een hoop gestress. Na de bruiloft hadden wij eindelijk rust.
Nog andere leukere dag, onze eerste vakantie samen vond ik ook veel leuker.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten