Vuurwerk op oudjaar ja/nee

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 jan 2003 23:05

:mrgreen:
heej doen ze dat melkbusschieten nog steeds tegenwoordig? ik dacht dat ze dat vroeger in boerendorpen ofzo deden... :D

goed, ik ben het wel met de mensen eens die zeggen dat er voor abnormale bedragen de lucht in wordt geschoten...
accijnsverhoging op vuurwerk ofzo.
Gelukkig geef ik niet meer dan 15 euro ofzo uit, dan vind ik het nog wel meevallen. :D

dat familiereünie vuurwerk moet dan wel tot diep middernacht wachten denk ik voor het effect :D
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 08 jan 2003 09:32

Die pijlen naar God afschieten vind ik een beetje raar, er gaan toch ook vliegtuigen de lucht in, raketten en weet ik wat voor troep allemaal. Ik denk niet dat het zonde is.
Maar over dat: vuurwerk is slecht maar vliegtuigen en auto's zijn even slecht (ofzo)
vind ik KLINKKLARE ONZIN!!! dat zou hetzelfde wezen als: ik schiet iemand dood, maar het maakt niet uit, er worden er zoveel op een dag gedood...
of niet?
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 08 jan 2003 13:16

melkbussen schieten gebeurd bij ons nog wel.. maar ikhad great oud en nieuw..
savonds in de sneeuw een paar pijltjes zien opgaan;-) en sterretjes vasgehouden.. Maar als ik eerlijk ben; ik geef totaal NIET om vuurwerk!!
Time flies when you have none!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 jan 2003 13:19

melkbussenschieten!!! tradietie ze schieten bij ons in de woonplaats iedere 31 december van twee tot vier, dit jaar waren ze met 83 melkbussen, zelf gasflessen kokmen nu ook in

Terug naar “Archief”