satans tactiek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

hijwel
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor hijwel » 20 apr 2004 18:56

ONTOPIC GRAAG

de duivel heeft echt van die stomme tactieken, op allerlei manieren probeert hij jou gevoel te beinvloeden, hij speeld in op je oude gevoelen je oude mens. Maar je moet juist leren luisteren naar je nieuwe ik, als je je nieuwe ik volgt heb je weinig last van de oude ik en van de duivel.

De duivel is echt vreeselijk! en op de sluwste manieren probeert hij mij en jou te beinvloeden! (wat kan je er tegen doen? is denk ik een goede vraag)
ik ben langzamerhand meer vertrouwd geraakt met mysterie dan met zekerheid

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 20 apr 2004 19:57

De duivel is zooo gemeen! Hij is zoo slim... De bede: Leid mij niet in verzoeking... is zooo belangrijk.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 20 apr 2004 20:07

Christa schreef:De duivel is zooo gemeen! Hij is zoo slim... De bede: Leid mij niet in verzoeking... is zooo belangrijk.

Helemaal mee eens.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 apr 2004 21:17

Hoe weten jullie dat het de duivel is die tot bepaalde dingen aanzet? (Of ben ik nu onderdeel van z'n tactiek om jullie tot onderschatting van hem aan te zetten..?)

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 20 apr 2004 22:36

Aragorn schreef:Hoe weten jullie dat het de duivel is die tot bepaalde dingen aanzet? (Of ben ik nu onderdeel van z'n tactiek om jullie tot onderschatting van hem aan te zetten..?)

Ik denk dat je dat in de Bijbel kunt lezen.
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 21 apr 2004 07:29

Beste Aragorn,

Ik zie daar geen bewijs, wel in de wereld rondom mij heen. Zelfs in de correspondentie die ik zelf met de RKK heb. Zij bewijst mij, door haar wijze van reageren, overduidelijk de karakterestieken van Openbaring 13. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke ervaring, die ik weinig kan delen met anderen en geeft allen de Staats organisatie weer, niet die van de oprecht RK gelovige. Wie Mij na volgt, hem of haar zal ik alles openbaren wat Ik van de Vader heb gehoord, leert Jezus. En ik ben er van overtuigd dat Hij dat doet. Hoe anders zouden wij een Daniël kunnen zijn in een Leeuwenkuisl, zoals deze wereld is. (Het Grote Babylon)

Terug naar “Archief”