waar ligt nou precies de grens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 20 jan 2004 01:43

nou ja.... daar ga jij vanuit :wink:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

joepie

Berichtdoor joepie » 20 jan 2004 08:40

Ik vind het nogal moeilijk als stelletjes samen op vakantie gaan en in één tent kruipen. Want hoe kun je nu bidden: Leidt ons niet in verzoeking? En vervolgens de verzoeking zelf opzoeken?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jan 2004 16:10

De ene kan meer aan dan de andere. Misschien dat je je hormonen beter onder controle hebt als je 22 bent dan wanneer je 18 bent ofzo?

iig bij ons gaat het prima. Al vind ik het inderdaad wel jammer dat andere stellen van onze leeftijd en die even lang verkering hebben wel kunnen trouwen :(

En zoals ik al zei joepie: allebei apart in een slaapzak, nou dan duurt het wel ff voordat je ontkleedt en wel bij elkaar ligt ;)

Vin

Berichtdoor Vin » 20 jan 2004 16:15

Lalage schreef:De ene kan meer aan dan de andere. Misschien dat je je hormonen beter onder controle hebt als je 22 bent dan wanneer je 18 bent ofzo?

iig bij ons gaat het prima. Al vind ik het inderdaad wel jammer dat andere stellen van onze leeftijd en die even lang verkering hebben wel kunnen trouwen :(

En zoals ik al zei joepie: allebei apart in een slaapzak, nou dan duurt het wel ff voordat je ontkleedt en wel bij elkaar ligt ;)
Nou dat weet ik zo net nog niet of je dan je hormonen beter onder controle hebt, maat ik vind het iniedergeval knap dat je zegt dat het bij jullie prima gaat.

Allebei apart in een slaapzak maakt veel uit? Eh? Misschien is mijn sex-drive dan buitengewoon groot maar in een aparte slaapzak is voor mij een non-issue; bij elkaar = risico. Goed met elkaar praten iniedergeval dus.

Ichtus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ichtus » 20 jan 2004 16:15

Het duurt inderdaad wel even, maar het is sneller dan dat je allebei in een aparte tent slaapt

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jan 2004 16:18

Hmz, dat wordt dan veel sjouwwerk. Hoe zouden jullie dat dan doen als je ver van elkaar woont? Ik woon op een studentenkamer en ik vind het wel leuk als hij af en toe ook bij mij komt in het weekend.

Sjonge dan maak je het ook wel ingewikkeld zeg.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 20 jan 2004 16:18

Maar uiteindelijk ligt iedereen bij elkaar in de slaapzak? :| Het duurt bij de 1 gewoon wat langer dan bij de ander...

Ik zou het nog geen 10 minuten volhouden denk ik... We zouden TNO een onderzoek kunnen laten doen hoe lang het duurt voordat een gemiddeld christelijk stelletje bij elkaar in de slaapzak ligt? ;) En dan de evo's, grefo's, en refo's in aparte tabelletjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jan 2004 16:23

moet je wel een erg grote slaapzak hebben

Waarom kunnen mensen zich niet beheersen dan? Mmmz nu ik erover nadenk: is bij elkaar in de slaapzak liggen (als je dat lukt) dan erg? Beetje knuffelen mag toch wel als je verkering hebt... wordt anders wel erg saai.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 20 jan 2004 16:34

Lalage schreef:moet je wel een erg grote slaapzak hebben

Waarom kunnen mensen zich niet beheersen dan? Mmmz nu ik erover nadenk: is bij elkaar in de slaapzak liggen (als je dat lukt) dan erg? Beetje knuffelen mag toch wel als je verkering hebt... wordt anders wel erg saai.

Persoonlijk ook geen moeite mee... En dan savonds ook lekker bijelkaar in kruipen... Helemaal geen moeite mee!
Maar ja... We weten allebij wat er gebeurt als je maar lang genoeg naast elkaar ligt en stiekum hebben we daar ook geen moeite mee, maar God wel dus... Maar niet samen in een tent op vakantie gaan.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 jan 2004 16:40

Maar WAAR ligt nu de grens??????????????

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 20 jan 2004 16:42

Mariamagdalena schreef:Maar WAAR ligt nu de grens??????????????

Ik heb al de reacties nog niet gelezen, maar dit is denk ik heel persoonlijk!!! Hierin moet je denk ik je geweten laten spreken, en natuurlijk vooral kijk wat de Bijbel ervan zegt. Natuurlijk geen kant en klare antwoorden, maar daaruit hetgeen wat'r staat kun jij je conclusies wel trekken denk'k!

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 20 jan 2004 16:43

Elkaar niet uitkleden. Elkaar niet bestrelen op plekken waar je sexueel opgewonden raakt. Geen plek zoeken waar je makkelijk in verzoeking kan vallen.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 jan 2004 16:44

Ja, ik denk ook dat het persoonlijk is, maar als je echt volgens de bijbel leeft, wacht je toch met " het " tot je huwelijk, denk ik...............

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 jan 2004 16:45

Kaw schreef:

Elkaar niet uitkleden. Elkaar niet bestrelen op plekken waar je sexueel opgewonden raakt. Geen plek zoeken waar je makkelijk in verzoeking kan vallen.

Hoe kan je dat vragen van een verliefd stelletje waar de hormonen door het lichaam gieren???????? :roll: :roll: :roll:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jan 2004 16:46

Mariamagdalena schreef:Ja, ik denk ook dat het persoonlijk is, maar als je echt volgens de bijbel leeft, wacht je toch met " het " tot je huwelijk, denk ik...............

er zit een heleboel tussen nix en "het"

Terug naar “Archief”