Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Marnix schreef:
Overigens vind ik het verhaal dat het vaak om het geld zou draaien wat kort door de bocht. Misschien is dat vanuit de directie dan zo, maar als het goed is zijn de mensen die er werken, er gaan werken omdat ze graag willen dat het KDV genoeg geld binnenkrijgt.
Ik wil absoluut niet bij deze stichting gaan werken omdat ik wil dat ze genoeg geld binnen halen... Integendeel... Ik wil er gaan werken omdat het Pedagogisch Beleidsplan mij aanstaat en ik deze kan waarborgen. Dat dacht ik ook bij de organisatie waar ik nu net weg ben, maar helaas bleek daar het tegendeel waar te zijn. Ik kon niet meer achter het beleid staan en stond dus teveel aan de kant van de ouders, en dan wil ik daar niet meer werken...
Kbedoel hiermee niet dat ik niet achter ouders wil staan, juist wél, maar er moet dan ook wat mee gedaan worden vanuit de directie en dat gebeurde helaas nooit... Tjah, dan sta je tussen twee wallen in...
Wij hebben trouwens op een ander formulier ja gezegd, niet waar dat in staat. Wel hebben we gezegd dat we samen voor de centjes zorgen en dat we samen onze zoon opvoeden zoals God het wil, de geestelijke opvoeding zeg maar. En dat doen we ook.
Marnix schreef:Dippie schreef:Marnix schreef:
Overigens vind ik het verhaal dat het vaak om het geld zou draaien wat kort door de bocht. Misschien is dat vanuit de directie dan zo, maar als het goed is zijn de mensen die er werken, er gaan werken omdat ze graag willen dat het KDV genoeg geld binnenkrijgt.
Ik wil absoluut niet bij deze stichting gaan werken omdat ik wil dat ze genoeg geld binnen halen... Integendeel... Ik wil er gaan werken omdat het Pedagogisch Beleidsplan mij aanstaat en ik deze kan waarborgen. Dat dacht ik ook bij de organisatie waar ik nu net weg ben, maar helaas bleek daar het tegendeel waar te zijn. Ik kon niet meer achter het beleid staan en stond dus teveel aan de kant van de ouders, en dan wil ik daar niet meer werken...
Kbedoel hiermee niet dat ik niet achter ouders wil staan, juist wél, maar er moet dan ook wat mee gedaan worden vanuit de directie en dat gebeurde helaas nooit... Tjah, dan sta je tussen twee wallen in...
Ohw sorry, ik miste een heel belangrijk in mijn laatste zin: Het woordje "niet".Ik bedoelde dat het misschien vanuit de directie zo is maar dat de mensen die er werken er als het goed is niet zijn gaan werken omdat ze alleen willen dat het KDV genoeg geld binnenkrijgt
![]()
En dan zijn we het denk k wel eens
Anne 80 schreef:Wij hebben trouwens op een ander formulier ja gezegd, niet waar dat in staat. Wel hebben we gezegd dat we samen voor de centjes zorgen en dat we samen onze zoon opvoeden zoals God het wil, de geestelijke opvoeding zeg maar. En dat doen we ook.
En het bidden en danken voor het eten dan miss FF? En het carnaval vieren, en Kerst, Pasen en wat al niet meer op zo'n neutraal kinderdagverblijf?
ajl schreef:ben ik met je eens marnix, maar ik vind dat vragen waar ik mn kind van nog geen 4 liever nog even voor wil behouden.
ajl schreef:ben ik met je eens marnix, maar ik vind dat vragen waar ik mn kind van nog geen 4 liever nog even voor wil behouden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten