Moderator: Moderafo's
Maarten schreef:Ik kom bijna niet bij van het lachen. Al 'm'n collegas kijken me momenteel erg raar aan.butterfly schreef:oei gaat het wel goed met jouw?
butterfly schreef:Maarten schreef:Ik kom bijna niet bij van het lachen. Al 'm'n collegas kijken me momenteel erg raar aan.butterfly schreef:oei gaat het wel goed met jouw?
ow oke! Vandaag op de fiets zong ik erg mooi mee met Saviour Machine, althans dat dacht ik (de mensen die ik voorbij ging, keken me vreemd aan) Ach ja hun probleem! Iam happy
Acire schreef:butterfly schreef:Maarten schreef:Ik kom bijna niet bij van het lachen. Al 'm'n collegas kijken me momenteel erg raar aan.butterfly schreef:oei gaat het wel goed met jouw?
ow oke! Vandaag op de fiets zong ik erg mooi mee met Saviour Machine, althans dat dacht ik (de mensen die ik voorbij ging, keken me vreemd aan) Ach ja hun probleem! Iam happy
hahaha maar zondag niet mee zingen in de kerk he...skaaam je skaap!!!
butterfly schreef:Acire schreef:butterfly schreef:Maarten schreef:Ik kom bijna niet bij van het lachen. Al 'm'n collegas kijken me momenteel erg raar aan.butterfly schreef:oei gaat het wel goed met jouw?
nee dat noem ik ook geen muziekTrouwens ik kwam net van mijn werk ik had geen energy and you know that. Shame on you!
Acire schreef:butterfly schreef:Acire schreef:butterfly schreef:Maarten schreef:Ik kom bijna niet bij van het lachen. Al 'm'n collegas kijken me momenteel erg raar aan.butterfly schreef:oei gaat het wel goed met jouw?
nee dat noem ik ook geen muziekTrouwens ik kwam net van mijn werk ik had geen energy and you know that. Shame on you!
hehe nix ervan. Geen energie voor God? Shame on you!!!
butterfly schreef:Acire schreef:butterfly schreef:Acire schreef:butterfly schreef:Maarten schreef:Ik kom bijna niet bij van het lachen. Al 'm'n collegas kijken me momenteel erg raar aan.butterfly schreef:oei gaat het wel goed met jouw?
hehe nix ervan. Geen energie voor God? Shame on you!!!
Jij oordeelt SHAME ON YOU
ikke3310 schreef:Nou ik vind zoenen dan ook nog wel kunnen. Wrm niet zou ik zeggen. Laat elkaar lekker vrij! Dat hou je het langste vol!
Ikk3310
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten