Een christelijke reisorganisatie, is dat leuk?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 okt 2006 14:25

Ik ben 4x met een Danielkamp meegeweest,
meisjeskamp naar Texel(2001); Was leuk, maar vooral omdat ik geen vergelijkingsmateriaal had denk ik... toen ik het jaar daarop naar
Ruigahuizen (+16/2002) was geweest dacht ik ineens een stuk minder over die eerste x. Ontzettend leuke groep, leuke leiding, leuke dingen gedaan, nog steeds contacten met mensen van dat kamp.
Jaar daarna naar Luxemburg geweest, dat was echt geweldig. Leiding had onderling wat onenigheid (2 streng, 2 totaal niet streng ;)) Groep was erg leuk, Gingen met een hele grote groep om, na de tijd veel met elkaar omgegaan, echte vriendschappen uit ontstaan! Had toen echt het idee dat het niet leuker kon, en was van plan om niet meer te gaan. Toch nog in 2004 naar Belgie geweest met 10 mensen van dat jaar ervoor. Afgesproken om niet te klieken en open te staan voor nieuwe contacten. Ging prima, erg gezellig, nieuwe mensen leren kennen, ook nog steeds contact mee. Erg relaxte leiding, we hadden heel veel vrijheid.

Nu zou ik niet snel meer voor een Danielkamp kiezen, omdat je te weinig vrijheid hebt.

Deze zomer met Beter-uit mee geweest. Ontzettend leuke vakantie gehad. geen gemengd slapen, geen zuipfestijnen, wel ontzettend veel mooie dingen gezien en gedaan. Denk dat het zuipgehalte van een reis ook heel erg verschilt per bestemming. Ik ging wel met een goedkope busreis mee, maar die voerde niet richting Italie/Spanje ;).
Grote kans dat het volgend jaar weer BeterUit wordt...

Terug naar “Archief”