Moderator: Moderafo's
Bett schreef:Maar daar tegenover: hoe belangrijk is het voor je dat je en mooie huid hebt..? Ieder mens is uniek; en heeft een bepaalde schoonheid; dus misschien idd zoals de vorige schrijver: je er ook een beetje bij neerleggen.??
En ebdenk hoe die er onder gebukt gaat. Het klinkt stom, maar ook ik heb een hekel er aan. Accepteren? Ja, ik kan niet andersRaido schreef:Kijk naar de ander helft..Dreamster schreef:Toch, als ik op school rondkijk, heeft echt meer dan de helft van de meisjes geen last van puistjes!
Dreamster schreef:Toch, als ik op school rondkijk, heeft echt meer dan de helft van de meisjes geen last van puistjes!
Hmhmm... je leert er mee leven hoor, ik loop nu al 7 jaar metL'être extraterrestre schreef:En ebdenk hoe die er onder gebukt gaat. Het klinkt stom, maar ook ik heb een hekel er aan. Accepteren? Ja, ik kan niet andersRaido schreef:Kijk naar de ander helft..Dreamster schreef:Toch, als ik op school rondkijk, heeft echt meer dan de helft van de meisjes geen last van puistjes!Maar daarom baal ik er nog wel van.
Ik blijf soms thuis, zo erg vind ik het.
Ik zou in vredesnaam niet weten waarom. Er zijn procentueel meer mannen die het (erg) hebben dan meisjes okay.. maar dat maakt het niet anders. Ik ben er vier jaar om gepest (mede daarom), op het MBO was ik nog steeds wel bij vlagen 'puistekop' maar goed dat was meer 'grappig' bedoeld, nu heb ik het gelukkig wel minder, maar weg is het iig niet. Door de zon is het wel minder..L'être extraterrestre schreef:Is het voor mannen niet anders dan voor vrouwen?
marina87 schreef:Dreamster schreef:Toch, als ik op school rondkijk, heeft echt meer dan de helft van de meisjes geen last van puistjes!
Ik heb ook geen spiegelglad voorhoofd, van die ieniemienie bobbeltjes die je in licht wel wat ziet. Toch weet ik zeker dat als mensen aan mijn gezicht denken, dat dat een glad gezicht is. Pukkels vallen pas op als het van die rode bobbels zijn.
Dreamster schreef:@Airke, waar??
Dreamster schreef:omdat ik echt vooral meeëters heb, en geen echte rode, zie je ze maybe niet zo goed, maar in bepaald licht is het echt ernstig. Daarbij heb ik op mn rug af en toe een paar hele vieze rode zitten, dat vind ik nog het ergst. En ik vind het toch al zo erg om in een bikini te lopen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten