Borstshirt

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 dec 2006 22:07

Hippieblijhoofd schreef:Volgens mij maakt het weinig uit of een man of een vrouw dat doen. Ik ga er van uit dat een arts professioneel bezig is, en gewoon zijn werk doet :).

Nou ik heb toch liever een vrouw die mijn borsten in de pletmachine stopt dan een man...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 dec 2006 22:20

Lalage schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Volgens mij maakt het weinig uit of een man of een vrouw dat doen. Ik ga er van uit dat een arts professioneel bezig is, en gewoon zijn werk doet :).

Nou ik heb toch liever een vrouw die mijn borsten in de pletmachine stopt dan een man...

Ik heb dan ook liever een vrouw dan een man.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 27 dec 2006 22:22

Lalage schreef:
Hippieblijhoofd schreef:
Volgens mij maakt het weinig uit of een man of een vrouw dat doen. Ik ga er van uit dat een arts professioneel bezig is, en gewoon zijn werk doet .

Ik heb dan ook liever een vrouw dan een man.

I too! is toch meer eigen denk ik..
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 27 dec 2006 22:24

Umm..ich auch! -:)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 27 dec 2006 22:27

Ja misschien ook wel. Maar het is toch raar dat je liever een vrouw dan een man hebt..? Hm, ik heb liefst allebei niet 8)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 27 dec 2006 22:43

Ach die man/vrouw ziet er honderden per jaar, die gaat echt niet raar doen ofzo. Ik begrijp wel dat het vreemd is, maar je moet er gewoon even overheen stappen.

Riska

Berichtdoor Riska » 27 dec 2006 22:44

Hippieblijhoofd schreef:Ja misschien ook wel. Maar het is toch raar dat je liever een vrouw dan een man hebt..? Hm, ik heb liefst allebei niet 8)

Waarom is dat raar? Je staat half in je nakie, ze sjorren aan je borsten om ze precies goed te krijgen voor de foto's. Ik moet er niet aan dénken dat het gedaan zou worden door een man... Die kunnen zich volgens mij ook absoluut niet indenken hoeveel pijn het doet als de boel zo platgedrukt is als een dubbeltje...

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 27 dec 2006 22:49

op zich man of vrouw. voor onze schaamtegevoelens willen we een vrouw.

maar ik heb zoiets. Het is voor een man hetzelfde een echo te maken van de borsten van een vrouw dan dat ik een man was. Ik kijk er uit een beroepshouding naar. Zo die man ook.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 27 dec 2006 22:59

Riska schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Ja misschien ook wel. Maar het is toch raar dat je liever een vrouw dan een man hebt..? Hm, ik heb liefst allebei niet 8)

Waarom is dat raar? Je staat half in je nakie, ze sjorren aan je borsten om ze precies goed te krijgen voor de foto's. Ik moet er niet aan dénken dat het gedaan zou worden door een man... Die kunnen zich volgens mij ook absoluut niet indenken hoeveel pijn het doet als de boel zo platgedrukt is als een dubbeltje...

Inderdaad, liever een vrouw dan; als er dan toch aan m'n borsten gesjort moet worden. Als een man dan doet, geef ik direct een klap in z'n gezicht. Niet expres natuurlijk, dat is ingeschapen 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 dec 2006 23:10

marina87 schreef:
Riska schreef:

Inderdaad, liever een vrouw dan; als er dan toch aan m'n borsten gesjort moet worden. Als een man dan doet, geef ik direct een klap in z'n gezicht. Niet expres natuurlijk, dat is ingeschapen 8)

Er wordt inderdaad nogal gesjord en ik was blij dat de mevrouw zei dat er een metertje in zit dat zorgt dat je borsten niet kapot gaan... zo voelt het namelijk wel :? (ik weet niet hoe dat precies werkt hoor, misschien was het wel een fabeltje, weet ik niet)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 dec 2006 08:37

jip_86 schreef:Ach die man/vrouw ziet er honderden per jaar, die gaat echt niet raar doen ofzo. Ik begrijp wel dat het vreemd is, maar je moet er gewoon even overheen stappen.

Inderdaad. Het zit puur tussen de oren.... maar het is wel begrijpelijk.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

André

Berichtdoor André » 28 dec 2006 14:34

marina87 schreef:Niet expres natuurlijk, dat is ingeschapen 8)
Humor :mrgreen:

Riska

Berichtdoor Riska » 28 dec 2006 14:39

Marnix schreef:
jip_86 schreef:Ach die man/vrouw ziet er honderden per jaar, die gaat echt niet raar doen ofzo. Ik begrijp wel dat het vreemd is, maar je moet er gewoon even overheen stappen.

Inderdaad. Het zit puur tussen de oren.... maar het is wel begrijpelijk.

Niet alleen Marnix - ik vind dat niet helemaal eerlijk tegenover de vrouwen die er inderdaad moeite mee hebben. Op zich al met het hele onderzoek en dan draagt het niet bij als er een man dat onderzoek doet. Ik weet drommels goed dat artsen - mannen en vrouwen - professionals zijn, maar bepaalde zaken zijn gewoon plezieriger als het een arts is van hetzelfde geslacht...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 dec 2006 14:41

En een mannelijke huisarts die nacontrole komt doen na een bevalling dan? Lijkt me een beetje hetzelfde verhaal, maar dan heb je toch weinig te kiezen lijkt me. Ook routinewerk voor zo'n man.
pobody's nerfect

Riska

Berichtdoor Riska » 28 dec 2006 14:49

Jo'tje schreef:En een mannelijke huisarts die nacontrole komt doen na een bevalling dan? Lijkt me een beetje hetzelfde verhaal, maar dan heb je toch weinig te kiezen lijkt me. Ook routinewerk voor zo'n man.

Ja, precies als gynaecologisch onderzoek door een man. Voor veel vrouwen een crime. Maar het is nou eenmaal niet anders, dus leg je je erbij neer.

Terug naar “Archief”