Moderator: Moderafo's
Othello schreef:Dat Borkdude zo is, wil niet zeggen dat alle mannen een kokervisie hebben, Lalage...![]()
Ik ben heel goed in opruimen. Beter dan mijn vrouw, die wil altijd alles maar bewaren...
Lalage schreef:Othello schreef:Dat Borkdude zo is, wil niet zeggen dat alle mannen een kokervisie hebben, Lalage...![]()
Ik ben heel goed in opruimen. Beter dan mijn vrouw, die wil altijd alles maar bewaren...
Haha, zulke mensen heb je ook ja. Ik ben wel aardig goed in weggooien. Het handigste is om dingen waarover je twijfelt in een doos te doen en dan kijk je een jaar later of je het hebt gemist. Zo niet, dan mag het weg, tenzij het om dierbare herinneringen gaat natuurlijk....
Catootje21 schreef:In de Refo wereld ervaar ik (vooral op school) dat verkering hebben etc. alles is. De gesprekken gaan daar meestal over of komen daarop uit bijv. over DE uitzet enz.
Als jij daar als vrijgezel bij staat kun je daar dus niet echt over mee praten of je hebt het over je ervaring met je verbroken relatie. Of je vertelt dat je ook aan je uitzet begint maar niet omdat je verkering hebt maar omdat je ook eens op jezelf wil en dan wordt je meestal raar aangekeken.
Sommigen weten ook niet wat ze je aan doen met steeds de vraag: "en hoe is het met de liefde/verkering?" Waarom is dat toch altijd? Als je aantal keren mislukte relatie hebt gehad begin je dan wel aan jezelf te twijfelen. Waarom maken sommige een aantal keren een verbroken relatie mee en anderen helemaal niet? Het is zeker leerzaam!
Katlheen schreef:Ach, ik ben momenteel op reis met een groep. Zit een oudere canadees in (ik werk met mensen uit de hele wereld, behalve nederland, doe ik principieel niet), en die is dus gepensioneerd. Trouwens, van oorsprong Duitser. Enfin, die moet binnenkort een bruiloft van zijn dochter betalen, dus die zag de bui al hangen. Schijnt nog heel gewoon te zijn daar. Dus misschien komt het daardoor dat schoonouders zich bemoeien met uitzet enzo? Dat alles nieuw moet zijn? (Stel je voor dat jouw visite moet eten van kringloop borden. Het idee alleen al....en wat moeten de mensen er wel niet van denken....)
Lalage schreef:
<KNIP>
Waarom denken mensen dat je tweedehands kringloopwinkelservies ineens niet goed meer is als je gaat trouwen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten