Bedankt voor alle felicitaties en complimentjes! Mn schoonmoeder is na het kopen van het pak/stropdas/overhemd van mn man (jaja) door gegaan naar de bruidswinkel en heeft gekeken of het goed matchte dus vandaar dat we zo mooi bij elkaar pasten
Foto van de achterkant, kan je mn haar beter zien...als k de foto's van de fotograaf heb dan zal ik een goede posten;)
Sorry, ben een tijdje niet echt actief geweest: alle pasgetrouwden van harte gefeliciteerd en alle goeds voor jullie gezamenlijke leven gewenst! Ik heb ook heel veel mooie foto's voorbij zien komen, leuk hoor!
Wat ik vandaag hoorde! Ik zag hier op het forum wat tips over ene Anastasi, waar je handgemaakte bruidsjurken zou kunnen kopen. Dus ik dacht: mooi, ik ga eens kijken. Hoor ik op school dat van een meisje dat pas getrouwd is dat door haar opgelicht is. Had een jurk besteld, aanbetaling gedaan en vervolgens nooit meer iets gehoord, en nooit meer wat teruggezien van haar geld. Hebben jullie hier eerder van gehoord? Ik was wel verbaasd omdat er op internet ook best veel positieve dingen staan!
@Nelly91: dat is voor mij ook nieuw, hoor. Mijn jurk kwam ook bij haar vandaan en ik ben juist vol lof erover. Heel vlug klaar, precies wat ik in mijn hoofd had en zat zonder correcties als gegoten...
Mijn zus heeft haar jurk ook bij Anastasi vandaan, en is ook heel positief. Inmiddels heeft een vriendin van haar daar ook haar jurk uitgezocht. Ik heb nooit anders dan positieve verhalen gehoord. Ik vind het ook wel een beetje raar klinken eigenlijk, van zo'n aanbetaling krijg je toch wel een bon?