daar is ie dan! en toch een jongetje! Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Harm, flinke knul. Ben je zoals je wou thuis bevallen? het is iig snel gegaan. Geniet van je kraamtijd. Gods Zegen toegewenst!
enne foto?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)
Foto???? daar zal je even op moeten wachten want dan moet ik onder mjn buro duiken en achter ergens een aansluiting zoeken en zon superconditie heb ik nog niet. (veel naweeën vannacht en een beetje beurs natuurlijk) Vannacht hebben we ook slecht geslapen want die bevallingsfilm zie je nog 10x in je gedachten. Harm heeft wel lekker geslapen maar was wel erg misselijk dus wilde niet drinken. . Ik moet verplicht boven blijven van de vk ivm bekkenklachten die ik had, dus zodoende kan ik effe computeren en manlief vangt de rest op.
Maar de bevalling is thuis gebeurd. 's nachts wat weeën. om half 9 vliezen geprikt en vanaf 10 uur een weeënexplosie en om 12.41 was hij er. (maar zo snel is ook niet aan te bevelen hoor want je hebt het idee dat er een tornado in je lijf zit!
Pol, ik kan er over meepraten Arie kwam ook binnen drie uur, had weinig tijd om op adem te komen tussendoor en naweeen, die zouden verboden moeten worden.
Geniet lekker van je kraamweek, rustig aan doen hoor, want straks moet je er toch weer redelijk tegen aan met drie kids.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)
Er is wat geduld voor nodig, maar daar issie dan! Gefeliciteerd met Harm Wel fijn dat je uiteindelijk lekker thuis kon blijven. Geniet ervan, en niet teveel refowebben