Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Flight schreef:Laat je niet ontmoedigen Wilsophie! Ik lees je stukken met veel plezier. Ikzelf kwam laatst Elvis Presley tegen in de Kalverstraat. Niemand die het geloofd…maar het is echt echt echt waar.
Faramir schreef:Lol. Toen ik een paar jaar geleden ziek op bed lag met longontsteking en bronchitus en zwaar onder de medicijnen was zag ik otters rond mijn bed lopen. En vreemd genoeg was er niemand die mij geloofde.
Wilsophie schreef:Snel naar de volgende bladzijde want de bol trekt alles uit zijn verband. Als de bol binnenste buiten keert verandert er toch niets aan de afstand.
Ik begrijp niet dat men dat niet begrijpt. Een binnenste buiten gekeerde bal verandert toch ook niet qua doorsnede en afstand van noord naar zuid?
En dat satan de wereld regeert is overduidelijk en wordt behandeld in het topic over "deze dingen dezer eeuw".
Wilsophie schreef:Doordat mensen zich aan de geheimhouding hielden weet ik er niets vanaf
Wilsophie schreef:Ik ken ook mensen die bij de KLM werken, maar daarmee weet ik niets meer dan de gemiddelde klant van de KLM of van een energiebedrijf
Wilsophie schreef:ie nog meer gaan verzinnen om indruk te maken.
Wilsophie schreef:Als de aarde stilstaat.
Wilsophie schreef:Dus die stilstaande aarde zal ik ook wel fout hebben
Flight schreef:Laat je niet ontmoedigen Wilsophie! Ik lees je stukken met veel plezier. Ikzelf kwam laatst Elvis Presley tegen in de Kalverstraat. Niemand die het geloofd…maar het is echt echt echt waar.
Wilsophie schreef:Bij NASA beweren ze natuurlijk dat de zon nooit stil gezet kan worden, maar zij geloven ook niet dat Jona in de vis zat en iemand kan opstaan uit de dood dus daar trek ik me niets van aan.
Wilsophie schreef:Als je het plaatje van die man ziet die Kepler dan moet je wel een paar keer je ogen bijstellen of focussen om te zien of je nu 2 halve bollen ziet of dat je in een holte kijkt, Hetty. Je kent toch ook het fenomeen van die plas water op heel heet asfalt.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten