Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor meissie88 » 11 aug 2009 19:03

Sterretje schreef:@ MissF: Ik weet niet of je 2e hands haalt? Dat raden ze bij autostoeltjes echt af. Want er kan een ongeluk met de auto zijn gebeurd en dan zie je niets aan het autostoeltje. Bij een volgende botsing kan hij ineens alles begeven. Daar heb ik
een filmpje van gezien en dat wil je niet meemaken. Want dan biedt de stoel niets geen veiligheid meer.

En van dat gewurm met de Maxi Cose vond ik op het laatst ook hoor. Autostoeltje is een stuk fijner!

@AG: mooi meisje!

Datwilde ik zostraks ook al zeggen, maar toen moest ik nodig naar m'n werk, maar idd: tweedehands autostoeltjes word heel erg afgeraden! Zelfs als ze 1x gevallen zijn, dan zijn ze eigenlijk al niet meer vertrouwd!

Ennuh Sterretje en AG: Mooie meisjes! :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2009 21:14

Gaan jullie ook wel eens zonder kinderen een weekend weg? Of in je uppie een weekend van huis?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 12 aug 2009 13:04

Supergave foto's heb ik weer gezien! Wat veranderen die kinderen toch snel zeg! :)

Wij gaan altijd met de kids op vakantie/ weekendje weg. Soms zou ik weleens zonder willen gaan, gewoon om je relatie weer eens te updaten. Maar doorslaggevend is toch wel dat we veel meer van een vakantie genieten met de kids erbij. De meest simpele dingen zijn al leuk, omdat je kind alles een avontuur vindt. En het is ook heerlijk om extra aandacht te hebben voor het hele gezin.

Sarah heeft op vakantie weer een paar mijlpalen bereikt: Schaterlachen en omrollen. En sinds gister rolt ze terug van buik naar rug! =D>
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 12 aug 2009 19:42

Zo wat een leuke foto's van die meiden! Wat groeien ze ook snel zeg!
Heb ook al heel lang geen foto gezien van Ilona geloof ik, maar das ook al een grote meid zeg!! :)
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 12 aug 2009 19:49

Leuk zeg sterretje dat meissie van jullie, en hoe leer je die baby gebaren taal? Lijkt me cool.

AG Wat een schitterend mooi meisje is Ilona, elke dag weer genieten of niet?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 13 aug 2009 06:59

Leuk om al die foto's te zien hier, dus laat ik er ook maar weer een paar plaatsen:

Van ongeveer een maandje terug:
Afbeelding

Lekker samen met pappa op de foto:
Afbeelding

Kijk zo word ik wakker:
Afbeelding

Mevrouw is lekker een nectarina aan het eten:
Afbeelding

Het gaat echt goed met onze kleine meid, ze heeft bijna geen last meer van de reflux, maar we geven nog wel medicijnen, de artsen verwachten dat het binnen een paar maanden over is. Verder is het een echt avonturiertje, ze wil echt alles ontdekken. Ze ook eigenlijk altijd vrolijk, dus het is echt genieten!
Laat je leiden door Hem!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 aug 2009 07:43

aaah wat een schatje Tijn! Hoe gaat het met je vrouw?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 aug 2009 07:57

wat een liefie! En de foto met papa is echt helemaal super! Ik zou daar zo een mooie bewerking van kunnen maken :lol:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 aug 2009 08:02

Superlief Tijn, wat een mooi meisje.

TJ, wij gaan in september een weekendje samen weg. We hadden al voor we Jurian kregen afgesproken dat we elk jaar een weekend, rond onze trouwdag, samen weg gaan. Dat lijkt ons wel heel goed voor ons huwelijk. Nu is Jurian wel zo ontzettend makkelijk, dat als hij er bij is, we niks anders doen of dingen hoeven te laten, maar het is toch wel lekker om eens een weekendje zonder flessen, hapjes etc te zijn, en gewoon lekker alleen elkaar. Wij hebben trouwens Jurian toen hij amper 6 weken was al een nacht weggebracht. Nu denk ik dat ik het moeilijker ga vinden, maar het is voor ons samen gewoon goed, dus we houden ons er wel aan :)

Jurian vindt zijn autostoel helemaal mooi. Hij kan tenminste vooruit kijken, en zit continu te lachen naar papa die in de spiegel steeds naar hem gluurt (lekker gevaarlijk :D ).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 aug 2009 08:52

Wat een geweldige fotos Tijn!

Wij zijn nog niet samen weggeweest, omdat we er geen geld voor hebben.. Maar als we het geld zouden hebben, dan zouden we dat zeker doen! Wat ik wel doe is af en toe alleen een weekend weg.. Zo ga ik morgenavond t/m zondagmiddag weg! Dan ga ik bij mn zusje logeren en zaterdag de hele dag op stap met mn zus en zusje! Vind het heerlijk om af en toe even helemaal zonder kinderen te zijn! :D

Nog 5 nachtjes en Milan mag naar de basisschool!

fijn dat Jurian zn autostoel zo geweldig vindt!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 14 aug 2009 14:20

trijntjejohanna schreef:Wat een geweldige fotos Tijn!

Wij zijn nog niet samen weggeweest, omdat we er geen geld voor hebben.. Maar als we het geld zouden hebben, dan zouden we dat zeker doen! Wat ik wel doe is af en toe alleen een weekend weg.. Zo ga ik morgenavond t/m zondagmiddag weg! Dan ga ik bij mn zusje logeren en zaterdag de hele dag op stap met mn zus en zusje! Vind het heerlijk om af en toe even helemaal zonder kinderen te zijn! :D

Nog 5 nachtjes en Milan mag naar de basisschool!

fijn dat Jurian zn autostoel zo geweldig vindt!

Jammer TJ dat jullie niet echt eens er samen tussenuit kunnen!
Wij doen het al 6 jaar zo: kleinkind(eren) komen bij opa en oma een paar dagen om de 6 tot 8 weken.
Dan gaan dochter en schoonzoon in onze caravan of ze blijven gewoon samen thuis en gaan vandaaruit even weg.
Het laatste jaar hebben we de drie jongen opgedeeld, 1 bij ons, 1 bij tante Anneke, en 1 bij tante joke.
De jongens genieten dan ook van alle aandacht die voor hen alleen is. En ze mogen wisselen. Ze weten precies waar wie aan de beurt is.
Hebben jullie niet zo een adresje waar ze af en toe kunnen zijn? Dan kost het je eigenlijk niets. En heb je toch even tijd voor elkaar!
Bij onze dochter is het zo vaak omdat ze twee jongens heeft met ADhD. En ze dan even moeten bij tanken.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 14 aug 2009 14:25

Moest net nog even erg lachen trouwens. Mijn man heeft al zo een 33 jaar een sik en snor.
Dus onze kinderen en kleinkinderen kennen hem niet anders.
Nu heeft mijn man deze week zijn snor af moeten scheren.
Komt mijn kleinzoon Joran van 3 jaar net binnen zegt hij: He, Opa heb jij je snor nog niet opgedaan? :mrgreen:

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 14 aug 2009 14:31

@ Tijn idd superfoto's!! Die samen met jou is ook in 1 woord geweldig!!! Fijn man dat het zo goed gaat met haar!

@ Tante tortel: leuk joh die uitspraken. hoe de kinderen ook echt denken he.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 aug 2009 19:19

wij zijn nog nooit samen een weekenje oid weggeweest om de relatie te updaten! zelf persoonlijk vind ik dat dat ook prima kan door lekker gezellig een avondje samen te plannen!!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 15 aug 2009 07:59

Mijn neefje is nu 4 weken en 2 dagen en enorm bewegelijk! Daardoor is ie soms te moe om te drinken en slaapt ie weinig en huilt ie veel, omdat ie zo snel weer honger heeft.
Nu is ie ingebakerd.. Eerste dagen ging het goed maar meneertje is zo sterk en bewegelijk dat hij zichzelf er gewoon uitwurmt... :?
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”