Kinderpraat

Moderators: Memmem, Moderafo's

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 12 dec 2008 13:36

Mijn dochtertje van vier ziet een tampon: 'O mama, kijk, een zetpil!'

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 dec 2008 14:04

lol :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 12 dec 2008 15:50

oh dat heb ik een keer gehad was bij vrienden met een gezin met grote een kleine kids...dus ik naar de wc....dus ik zeg ik looop even naar huis tegen me vriendin even een tom tom halen ( tampon) sja dat kon ik tegen haar wel zeggen maar haar kindje van 5 hoorde dat....dus ik liep weg...ziet de oudste jongen (van 10) mijn weg gaan en zegt tegen dat zusje van 5 waar gaat Nathalie nou heen? oh roept ze keihard even der tom tom halen... :oops: hij weet inmiddels toen al wat ermee bedoelt werd :oops:
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 12 dec 2008 20:14

Merisja schreef:Mijn dochtertje van vier ziet een tampon: 'O mama, kijk, een zetpil!'

haha, mijn oppaskindje noemt een zetpil: billenpil.
AfbeeldingAfbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 dec 2008 20:49

hier noemen we een zetpil ook een bilpil :mrgreen:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 12 dec 2008 21:36

Nouja, een tampon is toch niets om je voor te schamen? (zeker niet met kleine kinderen, die vinden alles normaal, denken nergens over na)
Die bilpil vind ik trouwens ook een goeie!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 dec 2008 11:07

Mijn man zat uit de kinderbijbel voor te lezen over de kreupele man die bij de poort zat en zat te bedelen. Toen kwam Petrus voorbij en die zei tegen de kreupele man: "Zilver of goud heb ik niet, maar wat ik heb geeft ik u in de Naam van Jezus Christus." 't Was nogal laat dus mijn man stopte daar met lezen en zij: "Morgen gaan we vertellen wàt Petrus aan die kreupele man gaf." Zegt mn dochterje: "O, dat weet ik al, hoor: chocolade!"

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 dec 2008 11:25

Merisja schreef:Mijn dochtertje van vier ziet een tampon: 'O mama, kijk, een zetpil!'

Zo ken ik een jongetje die ook tampons zag van zijn zus. Roept ie: Wow, dat lijken wel bommen!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 16 dec 2008 19:58

Merisja schreef:Mijn man zat uit de kinderbijbel voor te lezen over de kreupele man die bij de poort zat en zat te bedelen. Toen kwam Petrus voorbij en die zei tegen de kreupele man: "Zilver of goud heb ik niet, maar wat ik heb geeft ik u in de Naam van Jezus Christus." 't Was nogal laat dus mijn man stopte daar met lezen en zij: "Morgen gaan we vertellen wàt Petrus aan die kreupele man gaf." Zegt mn dochterje: "O, dat weet ik al, hoor: chocolade!"

Hahaha, dan zou ik toch eens even het verschil uitleggen tussen sinterklaas en Petrus 8) :wink:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 dec 2008 22:09

bloempie schreef:

Zo ken ik een jongetje die ook tampons zag van zijn zus. Roept ie: Wow, dat lijken wel bommen!

off topique-smile En mijn broertje en ik speelden er altijd mee in bad, dan bonden we er poppetjes aan vast en bleven ze drijven :mrgreen:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 dec 2008 23:10

M'n neefje was zaterdag zó kwaad op z'n juffrouw...
M'n opa werd met crisis-opname in verpleeghuis opgenomen...Juf had 'm beloofd dat ie 'n kleurplaat mocht maken, maar het was druk, dus zou een weekje duren, na die week moest ie nóg ff wachten...Had ie afgelopen vrijdag éindelijk z'n kleurplaat klaar, hij was ape-trots, zou 'm het weekend naar m'n opa brengen
Is m'n opa zaterdagmorgen in z'n slaap overleden...Hij heeft echt keihard staan stampen van woede, hij vond het zó gemeen van de juf (die daar natuurlijk óok niks aan kon doen....)
Dus m'n zus heeft de juf maandagmorgen mar even uitgelegd dat m'n neefje nogal boos op 'm was...Hij schijnt de hele dag geen woord gezergd te hebben ...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 18 dec 2008 16:28

Wat heftig meissie88... :cry: Gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 dec 2008 19:41

Thanx...Is idd wel heftig...Vanmiddag begrafenis gehad, was m'n neefje ook weer mee...Nadat we naar de begraafplaats waren geweest, kwamen we in het dienstgebouw terug, en daar stonden ondertussen de koffiekopjes en vulkoeken op schoteltjes klaar...M'n neefje komt binnen...Z'n eerste reactie; Mama! Kijk dan! Dikke koeken! 't Is toch geen feest?

Eigks nare omstandigheden, maar hoe hij dat zeg is wel lachwekkend :wink:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 18 dec 2008 21:23

Gecondoleerd, meissie 88! En ja, wat kunnen kleine kinderen rake dingen zeggen...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 dec 2008 17:18

Mijn neefje van net 4 zat gister naast me op de bank. Ik vroeg hem hoe hij het op school had.
'Heel leuk, ik heb juf van Dijk, ken jij die ook?'
Ik:' Nee, die ken ik niet. Ik ken wel veel meesters en juffen van jouw school, maar die niet.'
Hij:' Waarom niet dan?'
Ik:' Ik heb juffrouw van Dijk nog nooit gezien.'
Hij:' Zeg mij maar na: juf van Dijk (pverdreven articulerend)'
Ik dat netjes doen.
Toen juichte hij:' Jaaaa, nu ken jij juf van Dijk ook!'
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Relaties”