marierose schreef:Evelien schreef:bij sommige verzorgers merk je gewoon dat je minder waard bent. (en dat is echt heel naar, gewoon door je te negeren bbbrrr..... )
Tja vind ik ook echt niet leuk bij sommige is dat inderdaad het geval met die douches maar dan denk ik ach ik vind mijn werk leuk. Ook heb ik er eens 1 gehad waarvan ik de wastafel net had schoongemaakt en afgedroogd en sta ik er nog voor en komt er een haar handen wassen. Toen heb ik wel gezegd (het schoot er een beetje uit want ik vond dit echt niet leuk) moet dat nou ik heb het net schoongemaakt en gedroogd; o zei ze moest ik helemaal naar beneden lopen... Maar de meesten zijn echt gezellig en dan maken we even een praatje met elkaar en is leuk. En ik geniet nog steeds van mijn werk en als je dan gewerkt hebt en de klant zegt bedankt hoor mijn huis is weer lekker schoon! En hebben we even lekker gekletst met een bakkie koffie erbij. En dan denk ik laat sommigen maar op ons werk neer kijken. Het V&V team moet van de 1 naar de ander fietsen: 10 minuten hier/een half uurtje daar: "dit lijkt me ook niet je van het"!.
ja ik vind het zelf niet meer dan normaal om en douche even droog te maken enz. Maar er zijn er ook die denken dat ruimt de ''werkster'' wel op!
ik moet er juist niet meer aan denken om heel lang bij een client te zijn ik vind het heerlijk om overal heen te rijden en veel clienten op een dag te hebben.