Jannoek dat ben ik er wel mee eens, maar aan de andere kant wel jammer want een grotere groep is altijd leuk.
p.s. ik heb het in ieder geval de datum en tijd in mijn agenda gezet.
Moderator: Moderafo's
Jeronimuz schreef:Ik vind dat er behoorlijk soepel is omgegaan met sommige laatkomers... en helaas... Vol is gewoon vol....
Jannoek schreef:Jeronimuz schreef:Ik vind dat er behoorlijk soepel is omgegaan met sommige laatkomers... en helaas... Vol is gewoon vol....
danku voor t begrip... vond het zelf nogal btje bitchig overkomen, mijn reactie...![]()
maar ik had toch ook duidelijk gezegd: voor een bepaalde datum opgeven?TOEN waren er nog wel een paar plaatsen vrij, nu niet meer, as easy as it is!
Pivo schreef:Jannoek schreef:Jeronimuz schreef:Ik vind dat er behoorlijk soepel is omgegaan met sommige laatkomers... en helaas... Vol is gewoon vol....
danku voor t begrip... vond het zelf nogal btje bitchig overkomen, mijn reactie...![]()
maar ik had toch ook duidelijk gezegd: voor een bepaalde datum opgeven?TOEN waren er nog wel een paar plaatsen vrij, nu niet meer, as easy as it is!
ja idd beetje erg bitchig hoor! had ik nou niet van jou verwacht! is dat nou christelijke naastenliefde?![]()
LegoDoos schreef:Eyy, ik kom met de trein uit Amersfoort, heb waarschijnlijk de trein van 17:43 van daar, maar is niet zeker of dat lukt.. anders wordt t 17:57 duss ben ik er om 18:00 of 18:15
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten