Moderator: Moderafo's
mormeltje schreef:Nou Gerdien B., ik zou het lekker doen tegen de burgerlijke zeurpieten. Het is toch onbeleefd om over zo'n gevoelig onderwerp te gaan praten, zo brutaal? Dat is het toch.
Mijn schoonzusje kan bijv. geen kinderen krijgen, die krijgt ook veel geintjes om de oren. Het is voor haar super kwetsend.
Ik wilde op een gegeven moment heel graag een relatie, en vond het pijnlijk als mensen erover begonnen. Die paar relaties die ik had voor mijn huidige vriend, hadden een pijnlijke afloop. Om daar dan op lompe manier mee geconfronteerd te worden...
Ik ken zo 5 meiden in mijn omgeving, die een verkering eigenlijk niet zagen zitten maar het niet uitmaakten om maar niet single te hoeven zijn. Ze zijn nu getrouwd, begonnen onmiddelijk aan kinderen, en stortten zich helemaal daar op. Dat vind ik echt een tikkende tijdbom.
Mortlach schreef:[..]Dan wordt het voor kennisgeving aangenomen en verder dienen ze hun gedachten voor zich te houden.[..]
rafaell schreef:Waarom je geen relatie hebt? Omdat je dan volledig vrij bent om te doen en laten wat je wilt lijkt me een goede redenDe enige reden waarom ik dat opgeef/op zou geven is dat ik iemand ontmoet die me meer waard is dan die relatief grote vrijheid én die gewoon relax is en een eigen leven en mening heeft. Oja, ze moet ook monogaam kunnen zijn.
Andréa B. schreef:Dat mijn vriend uit een andere kerk komt, dan dat wij komen, jammer dan. Hij gelooft toch, is dat niet het belangrijkste?
Andréa B. schreef:Teruglezende in dit topic kan ik volgens mij wel de conclusie trekken dat jij niet gelovig bent. Logisch dat je weinig waarde hecht aan een (persoonlijk) geloof van iemand anders.Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij eigenlijk niet heel erg belangrijk was, maar dat mijn vriend het wel is, is alleen maar mooi genomen. En het voegt ook wel weer wat extra's toe.
Maar het gedeelte wat jij gequote hebt, en het gedeelte wat erna komt over politieke voorkeur bedoelde ik eigenlijk als soort reactie op mijn ouders. Dat mijn zwager uit de GG kwam was schijnbaar geen probleem, maar dat mijn vriend uit de PKN komt opeens wel. En dat snap ik niet, geloven in God is geloven in God imho.
rafaell schreef:(...) als goed gereformeerde jongen ga ik later toch voor mezelf en voor mijn vrouw stemmen
rafaell schreef:Dat wil ik helemaal niet, dat was een grapje. Nee kom op zeg, dat is wel het laatste wat ik zou gaan doen, of ze moet niet kunnen en mij machtigen natuurlijk, maar dan stem ik gewoon voor haar wat zij wil. En als ze geen gebruik wil maken van haar stemrecht vind ik dat ook prima.
rafaell schreef:Dat wil ik helemaal niet [..]
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 16 gasten