ajl schreef:uhm.... het is inderdaad off topic, maar ook mensen met een andere baan doen vaak dingen thuis. Jurisprudentie lezen en dossiers/zittingen voorbereiden gebeurt bij mij althans ook vaak in mijn vrije tijd. Docenten zijn echt niet avond aan avond aan het nakijken en voorbereiden. En een week vakantie inleveren houdt ook vaak maar een paar dagen in.
bovendien zijn er uren ingeroosterd om dat soort werk te doen (een vriendin van mij is lerares ) ze hebben ook een stuk thuiswerk maar een onderwijzer heeft gewoon veel vrije tijd in verhouding tot andere beroepen, dan nog de 2 verplichte dagen van een huwelijk dus het lijkt me dat dat gemakkelijk te regelen is, wat te denken van de vrije dagen zoals pinksteren enzo..als dat gunstig valt wordt er vaak nog een dag tussen geplakt dus zijn ze opeens bv donderdag, vrijdag , za , zondag vrij (oke andere feestdag , maar jullie snappen wat ik beodel ) het is dus onzin om te zeggen dat men geen geschikte dag kan vinden om te trouwen !
Maar ik pers. vindt het heel raar als je echt gaat trouwen dat je elkaar bij wijze van spreke nog nooit naakt hebt gezien ofzo, Een badpak , bikini kan dan wel een aardig idee zijn. Lijkt me ook raar als je nooit geknuffeld hebt waarbij je half bloot bent ofzo, is een beetje een schemer gebied (voor veel mensen hier dan ) Persoonlijk vindt ik het raar als je opeens van zwart , na wit gaat omdat je getrouwd bent,
volgens mij (lees persoonlijke mening ) bouw je naar elkaar toe op sexueel gebied, maar hou je wel aan een persoonlijke grens,die voor ieder verschillend is. Je gaat toch ook niet in het donker na je trouwen naar bed zodat je de ander niet bloot ziet ... lijkt me lastig , hou je van iemand maar op lichamelijk gebied ben je dan zo blind als het maar zijn kan (terwijl je iemand wel bv geestelijk goed kent ) maar kan me voorstellen dat zoiets lastig en heel persoonlijk is.