Vakantie 2010

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor LeChat » 13 jul 2010 14:35

petra85 schreef:Ik ben ook voor bomen, maar de beesten kiezen er niet altijd voor.
Mijn paarden hebben bomen in hun weiland, maar gaan er zelden onder staan :(

Wij kwamen zaterdag langs de windmolens bij de A15 en daar stonden bij 1 windmolen alle schapen precies op een rijtje in de lange smalle schaduw van de windmolen. Een leuk gezicht. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 jul 2010 21:24

LeChat schreef:
petra85 schreef:Ik ben ook voor bomen, maar de beesten kiezen er niet altijd voor.
Mijn paarden hebben bomen in hun weiland, maar gaan er zelden onder staan :(

Wij kwamen zaterdag langs de windmolens bij de A15 en daar stonden bij 1 windmolen alle schapen precies op een rijtje in de lange smalle schaduw van de windmolen. Een leuk gezicht. :)

=D>

*Annette*
Majoor
Majoor

Vakantie 2010

Berichtdoor *Annette* » 14 jul 2010 10:44

pol schreef:Ik vraag me altijd af hoe het komt dat ze in de nederlandse weilanden geen bomen of struiken hebben waar de koeien onder kunnen als het zo heet is. Kom je in Frankrijk daar zie je dat vaak wel. Vind het altijd zo zielig, je zou koe zijn en dan heel de dag in die hete zon moeten staan...

Wij hebben wel bomen langs de meeste weilanden staan, al hebben ze op het ene stuk land meer schaduw ervan als op het andere stuk. Al houd me vader er wel vaak rekening mee, is het erg warm en ze lopen op een stuk waar eigenlijks geen schaduw is dan krijgen ze de mogelijkheid om ook naar het andere stuk te kunnen al zou daar misschien wel helemaal geen gras staan. Al zijn er altijd koeien die gerust pal in de zon gaan liggen. Waar het jongvee loopt is helemaal geen schauduw, sja of je het zielig moet noemen :-k...

Inderdaad vergt het onderhoud, in het voorjaar is die heel wat uren aan het snoeien. Maja omzagen zou ook niet mogen...
Wat de toekomst brengen moge........

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 jul 2010 13:38

Zo, zomaar 'n paar daagjes ertussenuit is toch wel erg lekker! We zijn 'n dagje naar Elburg geweest - leuk stadje, en ook de sjoel (synagoge, nu museum) is zeker een bezoekje waard.
Verder nog naar dierenpark Amersfoort geweest, dat was voor mij lang geleden. Niet zo groot, maar erg leuk ingericht.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 19 jul 2010 14:01

NOU, wij hebben het al weer gehad. Vorige wk een week naar Hardenberg geweest. Heerlijk weer gehad. 2x s nachts die regen en onweersbuien en 2x overdag, dus dat viel wel mee.

Het is veel te snel voorbij. Jammer, nu weer aan het werk thuis, de buren zijn weg dus nu moeten wij hun werk doen. Vorige wk deden zij ons werk.

we hebben genoten, de kinderen ook, als die een volgende keer een vakantie mogen regelen weten ze het nu al: de Oldemeyer in Hardenberg.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 19 jul 2010 14:21

Mijn vakantie is in aantocht... a.s. donderdag! 3 weken in de middle of nowhere, zonder water, electriciteit, en een normale 'pleepot'
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 19 jul 2010 14:22

Rienuku schreef:Mijn vakantie is in aantocht... a.s. donderdag! 3 weken in de middle of nowhere, zonder water, electriciteit, en een normale 'pleepot'

En dat land heet?? 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 jul 2010 08:35

Ik gok Roemenie :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2010 08:40

Wij gaan a.s. zaterdag en zondag onverwachts nog ergens heen. K ben al aan het kijken waar enzo. Iemand nog tips waar je leuk kunt shoppen en waar je een goed hotel hebt (met goede bedden). ?

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 20 jul 2010 08:59

jans1 schreef:
Rienuku schreef:Mijn vakantie is in aantocht... a.s. donderdag! 3 weken in de middle of nowhere, zonder water, electriciteit, en een normale 'pleepot'

En dat land heet?? 8)

Neej ook geen Roemenie... Zambia!!!
In Roemenie heb je namelijk nog redelijk normaal water, electriciteit, en toiletmogelijkheden :D :D

blondjeu
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor blondjeu » 20 jul 2010 09:19

Ik ga zaterdag een week naar Zeeland, lekker uitwaaien op het strand. :mrgreen:
" Vrolijkheid geneest je, neerslachtigheid verslindt je krachten. "

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jul 2010 13:58

Evelien schreef:Wij gaan a.s. zaterdag en zondag onverwachts nog ergens heen. K ben al aan het kijken waar enzo. Iemand nog tips waar je leuk kunt shoppen en waar je een goed hotel hebt (met goede bedden). ?

'k Weet natuurlijk niet in welke regio je het zoekt, maar ik heb een paar jaar geleden met een vriendin leuk gewinkeld in Eindhoven en wij vonden de bedden in het V.d. Valk-hotel daar prima. Utrecht is ook altijd leuk winkelen en het nieuwe V.d.Valk in Houten ziet er erg goed uit (wij gaan daar in september een nachtje heen), lekker nieuw nog en in alle kamers volgens de site een whirpool... Verder heb ik wel eens in het Bilderberg in Hoevelaken gezeten, dat was ook echt super, we hadden toen een arrangement met diner en heerlijk gegeten... Bilderberg heeft sowieso vaak leuke arrangementen.
Ook Maastricht is leuk... daar heb ik in de buurt in 'n hotel gezeten toen, in Valkenburg meen ik, met de auto was 't in elk geval prima te doen voor een dagje winkelen. 'k Weet alleen niet meer hoe dat hotel heette, was leuk gelegen aan de rand v/h plaatsje.
Vorig jaar waren we in Haarlem, ook een erg leuke stad en daar zaten we vlakbij de Bavo in een ketenhotel, ik meen van Golden Tulip, ook prima.'

Tot zover wat me te binnen schoot van mijn eigen ervaringen :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2010 14:32

Het gaat ons juist om de bedden, wij zijn misschien wat preuts. Wij hebben in het verleden wat vervelende ervaringen gehad met bedden (ik heb nl. een goed bed nodig voor m'n rug).

Hoe waren de bedden in Haarlem?

Dat klinkt wel erg leuk.

Houten en Hoevelaken is hier om de hoek dat valt af.

Bedankt voor de tips.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jul 2010 14:42

Haha, dat zat ik ook al te bedenken, dat sommige locaties voor jou dichtbij huis zijn, maar toch... kan ook leuk zijn :wink:

Het was geen Golden Tulip in Haarlem, maar dit hotel: http://www.amrathhotels.nl/hotel/franshals/home . Wij hebben er prima geslapen. Mijn man heeft niet echt rugklachten maar voelt wel snel als 'n bed niet fijn ligt en krijgt er dan wel wat last van en ik heb hem daar niet over gehoord in/na Haarlem.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 20 jul 2010 14:45

Rienuku schreef:
jans1 schreef:

En dat land heet?? 8)

Neej ook geen Roemenie... Zambia!!!
In Roemenie heb je namelijk nog redelijk normaal water, electriciteit, en toiletmogelijkheden :D :D

Gaaf!! :D Is dat die reis van Woord en Daad?
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”