Evelien schreef:Wij gaan a.s. zaterdag en zondag onverwachts nog ergens heen. K ben al aan het kijken waar enzo. Iemand nog tips waar je leuk kunt shoppen en waar je een goed hotel hebt (met goede bedden). ?
'k Weet natuurlijk niet in welke regio je het zoekt, maar ik heb een paar jaar geleden met een vriendin leuk gewinkeld in Eindhoven en wij vonden de bedden in het V.d. Valk-hotel daar prima. Utrecht is ook altijd leuk winkelen en het nieuwe V.d.Valk in Houten ziet er erg goed uit (wij gaan daar in september een nachtje heen), lekker nieuw nog en in alle kamers volgens de site een whirpool... Verder heb ik wel eens in het Bilderberg in Hoevelaken gezeten, dat was ook echt super, we hadden toen een arrangement met diner en heerlijk gegeten... Bilderberg heeft sowieso vaak leuke arrangementen.
Ook Maastricht is leuk... daar heb ik in de buurt in 'n hotel gezeten toen, in Valkenburg meen ik, met de auto was 't in elk geval prima te doen voor een dagje winkelen. 'k Weet alleen niet meer hoe dat hotel heette, was leuk gelegen aan de rand v/h plaatsje.
Vorig jaar waren we in Haarlem, ook een erg leuke stad en daar zaten we vlakbij de Bavo in een ketenhotel, ik meen van Golden Tulip, ook prima.'
Tot zover wat me te binnen schoot van mijn eigen ervaringen