kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 24 mei 2008 22:13

Die Bjorn Borg boxershort vind ik vreselijk, althans de manier waarop veel lui ze aan hebben...

Leuk topic is dit trouwens, ik ben wel benieuwd, als jullie zoveel kunnen praten over kleding, weten jullie dan ook wat af van wat voor modellen bij wat voor postuur staat enzo? Dat zou 'k nameljik wel es willen weten bij mezelf.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 24 mei 2008 22:15

parkiet schreef:Die Bjorn Borg boxershort vind ik vreselijk, althans de manier waarop veel lui ze aan hebben...

Leuk topic is dit trouwens, ik ben wel benieuwd, als jullie zoveel kunnen praten over kleding, weten jullie dan ook wat af van wat voor modellen bij wat voor postuur staat enzo? Dat zou 'k nameljik wel es willen weten bij mezelf.

Qua ondergoed bedoel je?
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 24 mei 2008 22:27

Marnix schreef:
leclerc schreef:@Marnix
met setjes bedoel ik uiteraard het underwear om in Roosjes termen te blijven. dus shorts met bijpassend singlet.

Dat doe ik niet. Ik draag sowieso geen singlets, hemden etc. Vind ik vreselijk zitten... en mijn borsthaar heeft wat lucht en ruimte nodig ;)

*nog één
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 25 mei 2008 08:29

Alphonsus schreef:
*Annet* schreef:Eerst was ik ook niet zo van de strings maar je moet er ook wel aan wennen.

Worden strings niet erg gauw vies en onbehaaglijk in het dragen?

MissF had het ook al over vies :? Waarom zou dat vies worden!? Je bent toch gewoon schoon! :|

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 25 mei 2008 10:41

Weten jullie ook waar je niet al te dure rokken/rokjes kunt halen?
Wel knielengte zeg maar. Ik kan het haast nergens vinden. Bijna alles wat je dan ziet zijn minirokjes of heb je keer rokken op de knie zijn het hele dure zo'n 60 euro.
Leef je droom.

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 25 mei 2008 10:51

H&M, Hans Textiel, Vero Moda, C&A

(maar waarschijnlijk heb je overal al gekeken :wink: )

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 25 mei 2008 10:53

Ja, of dan is het net mijn smaak weer niet. Moet gewoon niet teveel poespas aanzitten en ook weer niets. :wink: Wel netjes maar ook weer sportief.
Ga gauw weer winkelen want kwam laatst achter dat bijna alle zomerrokken mij niet meer pasten. En shirtjes moet ik ook nog een lading halen. Vind wel jammer dat je nu heel veel van die lange shirtjes ziet.
Leef je droom.

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 25 mei 2008 11:00

Zelf haal ik mn rokjes eigenlijk vaak bij de "Hier" (www.hiermode.nl) erg leuke winkel maar niet heel erg goedkoop!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 mei 2008 11:01

Ik heb er pas ‚‚n op een markt vandaan. Maar die is wel net boven de knie.
Naar een spijkerrok tot net over mijn knie heb ik een jaar gezocht, dat was een ellende.
IK heb ook een leuke rok tot net over de knie bij de Sting vandaan, en nog ‚‚n trouwens, maar die waren wel 50 euro p.s. denk ik. Maar als ik hem echt superleuk vind, dan koop ik ze ook. Ik heb een erg leuke witte gekocht toen, en die heb ik al 3 jaar erg veel aan.

Verder hebben ze in boetkiekjes vaak wel leuke rokken, maar ze zijn idd duur.

Daarom wil ik ook zelf gaan naaien ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 25 mei 2008 14:49

Op de markt kun je meestal wel slagen voor leuke rokken. Alleen is de kwaliteit niet altijd even geweldig, dus bekijk je aankopen grondig voor je ze meeneemt. Of er geen knopen missen, etc.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 25 mei 2008 18:15

Vraagje aan de ervaringsdeskundigen van de strings :mrgreen:
Welke stringinlegkruisjes zijn een beetje goed? Ik heb er wel eens wat geprobeerd maar die gaan vaak weer los of scheef zitten en dat zit zo beroerd.

Ik snap ook niet erg waarom een string viezer moet zijn dan een onderbroek.
'k Heb pas een lingeriesetjes bij de C&A gekocht, zit erg lekker en op 't moment m'n favoriet. Snel weer s shoppen :wink:

M'n man heeft de laatste tijd meestal van die naadloze boxers van de Henk ten Hoor, zijn in een heleboel verschillende kleurtjes te krijgen. Dus 'k heb 'm zover gekregen dat 'ie ook een rode en oranje draagt :wink: Verder ziet niemand dat toch en ik ben wel van de kleurtjes.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 mei 2008 21:05

liefie schreef:
Marnix schreef:
Alphonsus schreef:
*Annet* schreef:M

Eerst was ik ook niet zo van de strings maar je moet er ook wel aan wennen.

Worden strings niet erg gauw vies en onbehaaglijk in het dragen?

Lees een pagina terug. Velen vinden van niet, sommigen vinden van wel... sommigen moeten wennen. Dus zal wel meevallen.

Wat die Bjorn Borg boxershorts betreft, dat vind ik toch zo triest. Je ziet er kleine jochies mee lopen, zelfs in het zwembad onder hun zwembroek.... merkje er bovenuit... als je als volwassen man nog Bjorn Borg moet dragen... jaja, ze zullen vast lekker zitten maar ze zijn belachelijk duur... en ik zou ze al niet dragen omdat al de "ik-wil-er-bij-horen-mensen" dat allemaal wel doen.

mijn man draagt ze omdat ze lekker zitten en niet om ze aan de hele wereld te laten zien hoor als je kleding draag zie je dat toch niet? en in het zwembad draagt hij een zwembroek en geen boxer :wink:

Dat zal wel maar ze zijn minimaal 3x zo duur als gewone boxershorts. Dat ga ik niet betalen omdat ze wel lekker zitten.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 mei 2008 09:33

ja dat kan gelukkig is iedereen vrij in wat hij of zij draagt en wat je er voor betaal

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 mei 2008 13:13

Het lijkt mij alleen wel een nadeel als je zo graag bepaalde kleding draagt maar je kunt het op gegeven moment niet meer betalen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 mei 2008 13:18

ja dat lijkt mij ook heel vervelend.

Terug naar “Archief”