Aragorn schreef:Funlover schreef:Aragorn schreef:Eh, Funlover, misschien helpt het als je je verdiept in de reden waarom het uitgegaan is. Probeer die te begrijpen, net zolang tot je zelf ook tot de conclusie komt dat het beter is zo. (Zij hij, wiens verkering ondertussen ook een maandje uit is)
Overigens vind ik het wel een beetje jammer als hij heel blij begint te praten terwijl hij toch zou moeten weten dat je er nog niet overheen bent en dattie jou daarmee valse hoop zou kunnen geven...
Uhm de reden is dit misschien wil je helpen onderozeken;): Ik hou niet meer genoeg van je voor een relatie!!!
Hoe kan ik me hier beter in verdiepen en daar mijn troost in vinden/?!!
Ja ik vind het ook erg moeilijK!! Ik snap het niet!! Hij doet nu weer TE Leuk:(
HELP ik verdrink in onzekerheid!!
Hm, heb je het er al (uitgebreid) met hem over gehad hoe hij precies tot de conclusie is gekomen dat hij te weinig van je hield? Heeft dat een speciale oorzaak, is het gewoon zachtjesaan minder geworden, is hij door een bepaalde gebeurtenis tot de conclusie gekomen dat het allang zo was, enz?
Als je dat echt voor jezelf helder hebt, kun je denk ik makkelijker accepteren dat het gewoon niet meer kan zo. (is tenminste mijn ervaring)
Ik zou ook gewoon tegen hem zeggen dat je niet weet wat je moet denken van dat hij nu gewoon heel aardig doet en net doet alsof er niks aan de hand is. Vragen wat hij er nu echt van denkt en waarom hij je deze onzekerheid aandoet.
(kvoel me al een hele dr. love..)
Rapidootje: dat verschilt per persoon. Ik ben nooit zo heel erg kwistig met zulk soort termen als ik er niet echt iets mee bedoel, maar andere mensen weer wel.. dat hij 2x per dag mailt is denk ik wel positief, maar alst een andere keer weer 1 weerk duurt, tja, dat kan denk ik ook niet als je verliefd bent..
Hee Aragorn,
Ik zal je vertellen wat ik van zijn kant weet......ik geloof hem...maar ja hij kan liegen natuurlijk! Maar daar ga IK niet van uit!!!
Hij zegt dat hij het opeens kwijt was....het was weg....hij ging zoeken en zoeken maar het leek steeds minder te worden! Het was echt iets van mijn kant....en ik had niks verkeerd gedaan. Hij ergerder zich niet aan me...er was niks verkeerds gebeurd. Het zakte opeens! In 2 weken tijd....was het gewoon weg.......het hele mooie vele van me houden was afgezakt in 2 weken tot 0,0 voor een relatie dan! Maar vrienden konden we wel blijven.....
....ik heb gezegd dat ik het niet snapte en dat ik het heel onwerkelijk vond! Hij zei: Het kan gebeuren...en ik snap het soms ook niet!!!
ja...ik heb het aardig helder! Maar ik vind het zo onwerkelijk het lijkt net een boze droom vooral omdat het altijd zo mooi was!! Ik hoop nog steeds dat ik zo wakker word

Ik accepteer eht steeds meer en meer maar er zijn echt momenten waarop ik echt booos ben en schreeuw....omdat ik het zo onwerkelijk vind...dat ik me verlaten en alleen voel! En dat ik gek word!! Maar het accepteren en verwerken is op gang!!
Maar nu ff een vraag naar jou:P Heb jij het al verwerkt?! En hoe voel jij je?! En wie heeft het uitgemaakt???

En ik vind je al een hele dr. Love hoor

Een vrolijke groet van Funlover!