nieuwe relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 mar 2004 09:44

ja geniet gewoon lekker van elkaar, laat de moelijke dingen ff weg, die komen wel als je een relatie het. Geniet gewoon van elkaar....

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 14 mar 2004 13:23

Aragorn schreef:
janneman83 schreef:krijg je alleen maar moeite mee.. (mijn ervaring)

waarmee?

Als er andere mee gaan bemoeien..

ALs ik bijv verliefd ben op iemand maar ik heb nbog geen verkering. Dat er dan soms klasgenoten je gaan proberen te koppelen enzz :roll: :roll: :(
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 mar 2004 13:26

janneman83 schreef:
Aragorn schreef:

waarmee?

ALs ik bijv verliefd ben op iemand maar ik heb nbog geen verkering. Dat er dan soms klasgenoten je gaan proberen te koppelen enzz :roll: :roll: :(

zeg maar gewoon refowebbers, die kunnen er ook wat van!
heel irri af en toe!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: nieuwe relatie

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 apr 2004 09:05

Tirreg schreef:mensen

ik heb al best lang contact met een meisje, ik heb haar een paar keer in het echt gezien, en we hebben dagelijks sms contact. zij is verliefd op mij, maar ik ken haar nog niet echt goed. en weet ook niet of ik haar wel echt leuk vind. heeft iemand tips?

hoe gaat het nu???????? inmiddels al verkering :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink:

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 05 apr 2004 17:31

nog geen verkering, dat gaat het denk ik niet worden ook. ik heb geen hekel aan haar, en ik vind haar echt een leuk meisje, maar ik vind zoveel meisjes leuk. maar het is niet die ene, denk ik. :)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 05 apr 2004 18:56

Tirreg schreef:...maar ik vind zoveel meisjes leuk. maar het is niet die ene, denk ik. :)

Ik ken het :wink:. Ik weet hoe je je voelt.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Fly29
Mineur
Mineur
Contacteer:

Alles is al gezegt

Berichtdoor Fly29 » 05 apr 2004 19:38

Tirreg schreef:nog geen verkering, dat gaat het denk ik niet worden ook. ik heb geen hekel aan haar, en ik vind haar echt een leuk meisje, maar ik vind zoveel meisjes leuk. maar het is niet die ene, denk ik. :)

Hoi Tirrig,

Alles is al gezegt. Dus daar voeg ik weinig meer aan toe. Zover ik begreep ken je haar nog maar een maand. Nou en? Chat maar een poosje maar houd wel duidelijk een grens in de gaten.

Ik kan uit mijn ervaring jouw wel vertellen wat er goed fout kan gaan. Laat je er niet door afschrikken maar het is meer dat ik die ervaring even wil delen. Ik leerde een paar jaar geleden ook een meisje op internet kennen. Dit meisje was voor mij toen alles. Ik zag haar en was meteen gek van haar. Ze woonde alleen een kleine 400 kilometer van me vandaan. In het begin ging het nog wel .. We chatten elke dag en hadden vaak wel een onderwerp. Waar het op fout ging was de twijfel. Ik wilde haar een keer zien en dat vond zij goed. Dus ik haalde haar op en maakte kennis. Ik ben slechthorend en dat was al meteen een probleem. Toch gingen we door. Zij wilde graag bij mij komen en dat liet ik ook weer toe. We wilde allebei de contacten houden. Ik deed het onbewust omdat ik van haar hield en zij meer omdat ze niemand anders had en ook onbewust om mij gaf. Ik kon dat uit veel dingen wel merken. Maar waar het uiteindelijk op kapot liep was de twijfel. Meer van haar kant dan die van mij. Ik had een nuchtere instelling. Proberen en bouwen aan dingen. Zij niet. Zij had een sterke perfectionistische inslag. Ze werkte inweze een checklist af en daar schorte het nog wel eens aan. Ik reageerde niet altijd zoals zij dat wilde of als de omgeving haar zei dat het zo en zo moest. Ze heeft dit later helemaal uit zitten werken en dat liet ik allemaal toe. Het heeft me alleen goed geraakt tot ik vast liep. Ik kon geen ja of nee meer zeggen en heb het tot een keerpunt laten lopen. Op een gegeven ogenblik moest ik er een punt achter zetten. Het liep anders finaal fout met mij. Dat was de ellende van de afstand die we hadden. Dat zat ons echt in de weg. Daardoor konden we niet goed naar elkaar toe groeien. Nu heb ik een vriendin die op een half uur afstand woont. Dat is uiteindelijk toch de beste relatie voor die grote twijfelaars. dat was mijn conclusie die ik uit de mislukte relatie trok. Een ding heb ik geleerd. Je leerd de ander het best kennen als je redelijk vaak tot vaak elkaar kunt zien. Het scherm is en blijft toch een veilige muur waar achter je je kan verschuilen. Je kan er alles zijn wat je wilt. En dat kan je niet volhouden als je vaak elkaar live ziet. Dan val je op een gegeven ogenblik door de mand. Ik hield van mijn vorige vriendin maar door de afstand en de daardoor onstane twijfel heb ik hier een punt achter gezet. En dat was het beste.

Met de vriendin die ik nu heb is het een stuk beterder. We weten veel van elkaar en durven bijna alles te zeggen. En dat is wat een relatie uiteindelijk moet worden. Ik blijf voor mezelf zeggen: een internet relatie is voor mij geen echte relatie. Niet eentje voor het leven. En gelukkig heeft mijn vriendin dat nu wel door. Het gaat dus uitstekend met ons. enne die heb ik ook van het internet:-) Dus het kan altijd.. maar zorg dat je elkaar vaak en goed leerd kennen. En een relatie moet groeien. Niet volgens een bepaald schema maar volg je gevoelens en je verstand. Uit eindelijk weet je wat je wilt en dat kan niemand je precies vertellen.

Ik heb er niets tegen dat je zo ver van elkaar woond. Maar mijn ervaring is dat je in elkaar moet geloven. Dat is voor de afstand niet erg. Voor mij bleek die afstand wel belangrijk te zijn.

Succes en ik hoop dat je wat aan het antwoord had.

Groet,

FLy29

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 apr 2004 20:20

janneman83 schreef:
Aragorn schreef:

waarmee?

ja, dat ken ik... grrrr

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 apr 2004 13:57

Eerst zeg je dit....

Fly29 schreef: een internet relatie is voor mij geen echte relatie. Niet eentje voor het leven.

En vervolgens:

En gelukkig heeft mijn vriendin dat nu wel door. Het gaat dus uitstekend met ons. enne die heb ik ook van het internet:-)

Wat is het nu eigenlijk :?:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2004 14:04

Misschien is er verschil tussen een relatie die alleen via internet bestaat en eentje die via internet begonnen is?

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 apr 2004 14:08

Aragorn schreef:Misschien is er verschil tussen een relatie die alleen via internet bestaat en eentje die via internet begonnen is?

Dat neem ik aan dat ie dat bedoelt ook :wink:

Een relatie die alleen via internet bestaat kan ík geen relatie noemen eerlijk gezegd.

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 06 apr 2004 14:34

Markie schreef:
Aragorn schreef:Misschien is er verschil tussen een relatie die alleen via internet bestaat en eentje die via internet begonnen is?

Dat neem ik aan dat ie dat bedoelt ook :wink: quote]

zal ik eens wat vertellen???? ik weet zeker dat hij dat bedoelt en ik kan het weten :!: :!: :P
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 apr 2004 14:38

zussie schreef:
Markie schreef:

zal ik eens wat vertellen???? ik weet zeker dat hij dat bedoelt en ik kan het weten :!: :!: :P

Vertel... :?:

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 06 apr 2004 14:40

Markie schreef:
zussie schreef:
Markie schreef:

Vertel... :?:

jajaaaaaaaaaaaa zou je wel willen weten he ? :P :P kan je natuurlijk niet alles vertellen..
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 apr 2004 14:41

Je hebt Fly29 dus via internet leren kennen snap ik :wink:

Terug naar “Archief”