@Race406
Het gaat hier om een niet-christen vrouw, dus zij heeft nooit het idee gehad om tot God te komen voor verlossing, ze heeft (uit onwetendheid) een medium gevraagd te helpen, en toen zijn foto's gemaakt.
@janneke7337 / @iedereen
Als wij als Christenen dit soort getuigenissen niet delen, blijven ongelovigen hannessen met mediums, saliekruid en weet ik al meer. Kijk voor de "grap" eens op het spirituele-jongeren forum. Die kunnen Gods licht wel gebruiken ipv al het valse licht dat er opereert. Daar praten over wat je weet over satan helpt echt geen snars. Als je hun probeert te waarschuwen voor satan en demonen, zeggen ze dat angst van de verkeerde kant is. Ik bedoel maar..
Ik ben op die site een jongen van 15 tegen gekomen, hij werd persoonlijk dingen geleerd door demonen( zijn "engelen" !) Hij dacht echt door het licht dingen geleerd te worden. Astraal reizen, remote-viewen, zielen-resetten(zijn lichtengelen gaven opdracht om zwarte demonen te vernietigen). Pas toen hij door zijn broer gevraagd is met hem naar een kerk te gaan, heeft God hem daar aan kunnen raken. Deze jongen heeft toen een licht tot hem zien komen waar zijn (tot dan toe bekende) licht bij in het niet bij viel. Sindsdien is hij om. Hij durft/wil niets meer met die site, mensen,cultuur en engelen te maken hebben (zijn goedrecht, hij kan nog niet tot de oudsten gerekend worden). Maar moet je eens voorstellen hoeveel er nog gered kunnen/moeten worden uit die misleiding. En wij zeggen Jezus' werk niet te hoeven getuigen op evt. youtube?!
Dat zovele christenen niet meer in de duivel geloven als zijnde meer dan een gedachtekronkel of niet geroepen voelen in Jezus'naam te bidden stoort me gewoon. Keith Green heeft het pakkend verwoord in muziek: Keith Green- Asleep in the light en No One Believes in Me(the devil) Anymore by Keith Green