Collega verliefd op iemand van de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 28 aug 2003 10:43

BJ schreef:Dus jij kunt of moet de mail van alle collega's lezen? Dan is het toch ook vrij "dom" van hem om het zo te doen.

haha....ja dat zou ik ook zeggen, we hebben allemaal ook een eigen mail-adres, maar deze komen toch ook bij mij omdat hij het algemene emai-adres opgeeft... :D !!!
Maar goed, ik heb besloten om er maar niks meer van te zeggen, ik ga me niet met zijn prive leven meer bemoeien!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 aug 2003 13:18

misschien wil hij dan juist dat je het wel ziet, omdat hij er maar niet mee kan stoppen, en hij onderbewust toch wil dat je er wat van zegt... of zeg ik nou wat doms :? :? :?

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 okt 2003 13:28

Ik wilde toch nog even melden dat de chat hier nu afgesloten is, we kunnen nergens meer chatten, heel fijn dus!! Ik ben er blij mee en mn collega nu ook, hij zegt ik was gewoon zwaar verslaafd aan het worden en die meiden maakte me gek, nou ja daar heb ik mn eigen gedachte over, maar goed op de chat kunnen we niet meer, joepieeeee

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 24 okt 2003 13:29

stuur hem naar refoweb!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 okt 2003 17:18

ahuibers schreef:stuur hem naar refoweb!

dat zou ik dus niet doen... dan help je hem juist verder in de verslaving en maak je het hem alleen maar moeilijker!!

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 25 okt 2003 01:33

trijntjejohanna schreef:

dat zou ik dus niet doen... dan help je hem juist verder in de verslaving en maak je het hem alleen maar moeilijker!!

Hahaha. En het refoweb is dan ook nog een ergere bron van zonden.

Sorry. Moest even aan de chatroom van dit forum denken. Er wordt daar namelijk meer gevochten dan in enig andere chatroom die ik bezoek. Daar gebeuren dit soort affaires eigenlijk heel weinig.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 okt 2003 11:57

Storyteller schreef:
trijntjejohanna schreef:

Hahaha. En het refoweb is dan ook nog een ergere bron van zonden.

Sorry. Moest even aan de chatroom van dit forum denken. Er wordt daar namelijk meer gevochten dan in enig andere chatroom die ik bezoek. Daar gebeuren dit soort affaires eigenlijk heel weinig.

Ja of je word in de zeik genomen!!

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 nov 2003 03:07

Een vriend van mij heeft via de chat een meisje uit Denemarkten ontmoet, dat was zo'n 4 jaar geleden. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben ze een kindje.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 18 feb 2004 11:35

Sabra schreef:Een vriend van mij heeft via de chat een meisje uit Denemarkten ontmoet, dat was zo'n 4 jaar geleden. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben ze een kindje.

Ja dat kan ook, maar dan gaat het op een normale manier, maar dat gebeurde hier echt helemaal niet....we kunnen nu wel weer op de chat, alleen het gebeurd nooit meer!! Het heeft dus allemaal wel geholpen :D !!

BaBBa
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor BaBBa » 18 feb 2004 17:22

Mooi zo dat het geholpen heeft!! Het zou echt erg zijn als het huwelijk van je collega hierdoor kapot gegaan was!!
bij dat voorbeeld van Sabra ging het om twee ongetrouwde mensen, das anders. Maar dan nog vind ik het een beetje eng. Want als iemand zegt dat die zus of zo is hoeft dat niet zo te zijn he!!!

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 sep 2004 10:38

Nou geholpen heeft het blijkbaar niet.

Mn collega is nu op vakantie en wij moeten hier zijn mail binnenhalen omdat daar belangrijke mailtjes binnenkomen en wat komt er binnen, de ene sex mail na de andere sex mail, allemaal van meiden en sexsite's waar hij aangemeldt staat :cry: mn collega (chef) en ik hebben alles doorgelezen om te kijken, nou het is echt vreselijk....

Wat moet je hier nou mee?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 sep 2004 10:40

Ikke21 schreef:Nou geholpen heeft het blijkbaar niet.

Mn collega is nu op vakantie en wij moeten hier zijn mail binnenhalen omdat daar belangrijke mailtjes binnenkomen en wat komt er binnen, de ene sex mail na de andere sex mail, allemaal van meiden en sexsite's waar hij aangemeldt staat :cry: mn collega (chef) en ik hebben alles doorgelezen om te kijken, nou het is echt vreselijk....

Wat moet je hier nou mee?

In feite heel simpel: hij gebruikt zijn mail en arbeidstijd voor prvie-doeleinden. Als chef mag je daar best wat van zeggen, of het nu om sekscontacten of om refowebben gaat. :)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 sep 2004 10:57

Tuurlijk mijn chef gaat er ook wat van zeggen maar vind het ook moeilijk omdat op een goeie manier te doen. Het is ook nog eens de zoon van de baas..

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 03 sep 2004 11:05

Dan is het dus handiger om de baas eerst maar eens even in te lichten...

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 03 sep 2004 11:05

Ikke21 schreef:Tuurlijk mijn chef gaat er ook wat van zeggen maar vind het ook moeilijk omdat op een goeie manier te doen. Het is ook nog eens de zoon van de baas..

Dat laatste mag geen reden zijn voor die gast om, zonder dat er wat van gezegd wordt, zulke sites te bezoeken tijdens werktijd etc. En helemaal niet om er niets van te zeggen. Volgens mij is bij bijna alle, misschien wel alle bedrijven zo dat het verboden is onder werktijd verkeerde sites te bezoeken etc (met voor verkeerde sites een aantal specifieke voorbeelden).
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Terug naar “Archief”