Heidebloem: als ik jou was zou ik op zaterdag terug gaan, of helemaal niet meegaan. Ik zelf zou me er niet prettig bij voelen als ik op zondag 's morgens nog ff naar een kerk zou gaan en dan vervolgens de boel in moet gaan pakken en schoonmaken. Je hebt dan denk ik geen zondagsgevoel zoals je anders hebt.
Vanuit huis ben ik ook gewend om op zondag niet met vakantie te gaan. Autoritjes naar de kerk of broer/zus gebeurt wel.
Verder gaan wij, als we een weekend bij mn schoonfamilie zijn, altijd op zondagaaf terug. Anders moeten we op maandagmorgen om 16.30 uur ons bed uit om op tijd op ons werk te zijn. Toen we nog geen auto hadden en met openbaar vervoer gingen deden we dat wel op maandagmorgen, maar dan hadden we allebei een paar dagen nodig om bij te komen. Was niet echt bevorderlijk voor ons humeur.

Mijn ouders hadden daar geen moeite mee, mn schoonmoeder wel, maar ze accepteert het wel. (en eigelijk is het raar van dr, want ze rijdt wel 3 uur!! op een zondag om naar een kerkdienst te gaan) Tanken gebeurt dan trwns ook wel 's op zondag, maar meestal houden we de tank in de gaten en tanken we zaterdagaaf nog ff.