Geen allochtonen in het kabinet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 03 jun 2003 15:05

in dat geval denk ik dat het weinig met integratie te maken heeft, dat hoef je in marokko ook niet te flikken, maar is er een heel ander probleem.

Nee dat heeft weinig met integratie te maken. Wel met de huidige maatschappij. Het heeft ook absoluut niet te maken met het marokkaan zijn van dat jochie. Hij is ten eerste nederlander (waarschijnlijk) en ten tweede is het gewoon een trend in de huidige maatschappij. Bij allochtoon en autochtoon...

ja, inderdaad. laat ze maar deel uitmaken van een samenleving vissen in de noordzee...

Wat bedoel je daar nu weer mee?

Denk aan de politici in spe van de AEL en hun uitingen. daar ga je toch spontaan wakker van liggen als weldenkend mensen (overigens acht ik ze kansloos maar dat terzijde)

Den aan de politici van de SGP en hun meningen en standpunten, daar ga je toch spontaan wakker van liggen als weldenkend mens? (overigens acht ik ze kansloos maar dat terzijde)
Ik kan ook genoeg autochtone politici en belangrijke burgers opnoemen die belachelijk bezig zijn en die gewoon stomme dingen doen e.d. Wat heeft dat nu weer te maken met allochtoon/autochtoon???

we moeten ze nu keihard aanpakken,

*SCHELD* wat een kloteuitspraak. Moeten we allochtonen nu laten boeten voor onze fouten? We moeten ZE nu keihard aanpakken? ZE zijn nederlanders begrijp dat nu eens!!!!!! Ze hebben de zelfde rechten en plichten. Dus dat WE moeten ZE aanpakken slaat nergens op!!! fWe moetenb de samenleving aanpakken, en okey, daar horen allochtonen bij, net zo goed als jij en ik en (andere) autochtonen!!

ik denk dat we als nederlanders, ons best nu wel gedaan hebben met tollerant zijn en naar de zielige verhalen van ze te luisteren.

Weer dat 'we als nederlanders' zij zijn ook nederlanders. en we hebben niet ons best gedaan we hebben het laten verloederen. Jaren niets gedaan aan integratie. ONZE schuld (als nederlanders :P) En zielige verhalen? Ik hoop dat jij nog een sin een situatie komt waar vele van de asielzoekers en andere allochtonen in zitten/zaten!!!

Als je allochtonen toelaat in het kabinet, komen er ook andere godsdiensten in het kabinet!
dit is niet bevorderlijk voor het christendom!

Nee, het CDA, VVD, SP, GroenLinks, PvdA, LN, LPF, SGP, etc. Die zijn bevordelijk voor het christendom... pfff laat me niet lachen...

RieBo
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 03 jun 2003 15:11

kurtyo schreef:
we moeten ze nu keihard aanpakken,

*SCHELD* wat een kloteuitspraak. Moeten we allochtonen nu laten boeten voor onze fouten? We moeten ZE nu keihard aanpakken? ZE zijn nederlanders begrijp dat nu eens!!!!!! Ze hebben de zelfde rechten en plichten. Dus dat WE moeten ZE aanpakken slaat nergens op!!! fWe moetenb de samenleving aanpakken, en okey, daar horen allochtonen bij, net zo goed als jij en ik en (andere) autochtonen!!

Het feit dat 80 % (staat in openbare rapporten, dus mag gezegd worden) van onze gevangenissen bevolkt wordt door allochtonen (al dan wel of geen nederlander) Is voor mij voldoende reden dat gezegd mag worden dat ze harder aangepakt mogen worden. Want de gevangenissen kosten handen vol geld en als dat dan voor 80% voor allochtonen is dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. Die mogen van mij een enkeltje geboorteland krijgen. Gaan ze daar maar crimineel spelen. Hebben wij weer ruimte om onze overige overtreders die wegens cellen te kort rondlopen op te bergen.
========================================

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

========================================

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 03 jun 2003 15:17

Is voor mij voldoende reden dat gezegd mag worden dat ze harder aangepakt mogen worden.

Hm hier ga ik maar niet te veel op in... Ik heb hier zo mijn bedenkingen bij. Maar natuurlijk mogen DIE mensen harder aangepakt worden, maar dat geldt ook voor autochtonen

Want de gevangenissen kosten handen vol geld

Klopt

en als dat dan voor 80% voor allochtonen is dan heb ik daar mijn bedenkingen bij.

Waarom??? Het zijn nederlanders, je kunt ze niets meer maken dan dat je autochtonen maakt!...

mogen van mij een enkeltje geboorteland krijgen.

Bekend is dat het veelal om marokkanen gaat toch? En die hebben we zelf gehaald, je kunt het niet maken ze terug te sturen. Balkan lui (die grotere crimi's) wel, dat word ook gedaan. Die zijn illegaal en dat zijn gee4n nederlanders. Marokkanen, turken, antilianen (ZEKER), surinamers (ZEKER), veelal wel...

Terug naar “Archief”