wat wil jij kunnen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 22 feb 2007 17:07

mmh ben over het algemeen ook best wel tevreden, al hoe wel ik altijd nog wel noten op mijn zang heb...

Mijn diploma halen, wat afvallen, gezonder worden, meer mensen leren kennen (maakt niet uit wat als het me teveel word zeg ik het wel) een leuke en hechte band met iedereen in mijn familie en zeker ook in mijn schoonfamilie!

Voor later:
een eigen praktijk, een goed boek schrijven, liedjes uitbrengen en gewoon een goed leven!

Maar zoals het niet gaat, mag ik niet klagen en doe ik dat ook niet. Soms zijn lasten goed om in goede in je leven te zien! Ik vecht graag voor mijn goede dingen, dan geniet ik er weer extra van!
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

schwesterchen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor schwesterchen » 23 feb 2007 00:11

windekind schreef:Ik wil heel graag de vouwhang kunnen. Zo'n 'vogelnestje' in de ringen. Dat kon ik vroeger ook al niet, en alle gymnastieklessen werd ik eraan herinnerd. Heel frustrerend, want iedereen kon het al vanaf groep 5, en ik kon het in atheneum 6 nog niet!

zullen we n lotgenotenclub oprichten? :wink: Mwa, laat maar, ik wil niet meer gymmen :P Op de Pabo waren de lessen wel goed trouwens, moest allemaal heel pedagogisch, stapje voor stapje enzo :)

Ik wil tijdens m'n stage graag goed omgaan met m'n klas, de lln positief benaderen...! Uitstralen dat ze waardevol zijn
Ik zal u niet begeven en Ik zal u niet verlaten!

Terug naar “Archief”