EO-Jongerendag 2006

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 25 mar 2006 15:49

Als mn tante besteld heeft kom ik :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 mar 2006 19:08

Ik kan helemaal niet! :?
Ik ben een weekendje op vakantie dan....stomstomstom
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rafaell

Berichtdoor rafaell » 25 mar 2006 19:46

Had je al kaarten besteld?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mar 2006 21:46

Yess, veldkaarten

Maar ik moet eerst ff afwachten of ik ze echt binnenkrijg, want ik heb geloof ik dubbel besteld, maar dat ziek dan wel :)
Dan zal ik wel een gil geven, wie ze wil hebben
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rafaell

Berichtdoor rafaell » 28 mar 2006 11:06

Ah zusje mag ik :P mn tante heeft tribunekaarten besteld :wink:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 30 mar 2006 09:59

@Aragorn; De muziek op de jongerendag is er niet in de eerste plaats om jouw behoefte te bevredigen maar om God groot te maken. Het belangrijkste doel van gospel is het groot maken van God, daar dient het accent te liggen en niet in de eerste plaats bij de muziek zelf, de muziek is niet het doel maar een middel om je te uiten. Vanzelfsprekend kies je dan voor een muziekstijl die je aantrekt, maar een nieuw album dient vooral meer bij te dragen aan de eer van God en niet in de eerste plaats muzikaal wat bij te dragen, alhoewel het altijd mooi is als het dat wel doet. Overigens heb ik niks tegen op seculiere muziek hoor, ik ken heel veel prachtige seculiere muziek :wink:

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 02 apr 2006 18:07

::)) ik ga ook weer, met een veldkaart 8) .
~Get out and do what we were meant to do~

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 06 apr 2006 17:22

Ik heb een veldkaart besteld, maar ik weet niet of ik ga.
Ik ken trouwens verder nog niemand op het veld... dus dat schiet ook niet op.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2006 18:30

rafaell schreef:@Aragorn; De muziek op de jongerendag is er niet in de eerste plaats om jouw behoefte te bevredigen maar om God groot te maken. Het belangrijkste doel van gospel is het groot maken van God, daar dient het accent te liggen en niet in de eerste plaats bij de muziek zelf, de muziek is niet het doel maar een middel om je te uiten. Vanzelfsprekend kies je dan voor een muziekstijl die je aantrekt, maar een nieuw album dient vooral meer bij te dragen aan de eer van God en niet in de eerste plaats muzikaal wat bij te dragen, alhoewel het altijd mooi is als het dat wel doet. Overigens heb ik niks tegen op seculiere muziek hoor, ik ken heel veel prachtige seculiere muziek :wink:

Mjah, ik heb dan weer zoiets van: helemaal als het om het eren van God gaat zou ik niet met 2e-rangs muziek afgescheept willen worden en als artiest ook niet settle for less. (En Rebecca kan gewoon beter dan dit, of iig haar toenmalige producers..)

Maar het is natuurlijk wel zo dat dat een beetje wegvalt als de inhoud van de teksten je aanspreekt en je daar live in op gaat.

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 16 apr 2006 14:03

Blackgospelkoor Inside Out is ook aanwezig op de JongerenDag.
Zij doen mee aan een spetterende openingsact. Gaat super worden :D

http://www.insideoutmusic.org

Christen4844
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Christen4844 » 17 apr 2006 18:08

Ik ga volgend jaar, lijkt me gaaf om zoiets mee te maken. Maar mag ik met mijn 20 (21 volgend jaar) wel komen?

daatje
Mineur
Mineur

Berichtdoor daatje » 17 apr 2006 19:32

Het heet dan wel jongerendag, maar er zijn ook genoeg volwassenen te vinden :D

Ik ben ook 20, maar ken ook oudere jongeren die gaan :mrgreen:

niemand zal je tegen houden wat betreft de leeftijd
"Don't just tell God how big your problems are... Tell your problems how big God is!"

topkok

Berichtdoor topkok » 19 apr 2006 21:07

Gezocht 2 veldkaarten voor de eo jd, ivm met een fout bij de eo krijg ik nu maar 2 veldkaarten ipv de gewenste 4!! wie kan mij helpen hierbij!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 19 apr 2006 21:28

rafaell schreef:@Aragorn; De muziek op de jongerendag is er niet in de eerste plaats om jouw behoefte te bevredigen maar om God groot te maken. Het belangrijkste doel van gospel is het groot maken van God, daar dient het accent te liggen en niet in de eerste plaats bij de muziek zelf, de muziek is niet het doel maar een middel om je te uiten. Vanzelfsprekend kies je dan voor een muziekstijl die je aantrekt, maar een nieuw album dient vooral meer bij te dragen aan de eer van God en niet in de eerste plaats muzikaal wat bij te dragen, alhoewel het altijd mooi is als het dat wel doet. Overigens heb ik niks tegen op seculiere muziek hoor, ik ken heel veel prachtige seculiere muziek :wink:

Muzikaliteit is voor mij een belangrijkere gave van God dan het eindeloos herhalen van I Belong to You of Hallelujah :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Voda

Berichtdoor Voda » 23 apr 2006 23:58

daatje schreef:Het heet dan wel jongerendag, maar er zijn ook genoeg volwassenen te vinden :D

Ik ben ook 20, maar ken ook oudere jongeren die gaan :mrgreen:

niemand zal je tegen houden wat betreft de leeftijd

O jaaa Daatje ??? :mrgreen:

Jaja...ik ga ook weer en wel als vrijwilliger, hoewel ik nog over de toelatingseisen onderhandel ( leeftijd vrijwilliger is eigenlijk tòt 45 jaar :P )

Gisteren heb ik samen met een andere refowebber (een naam noemen moet Myrthe zèlf maar doen.. :mrgreen: ) als vrijwilliger gewerkt bij de Nederland Zingt-dag in de jaarbeurs in Utrecht en dat was HEER-lijk !!!

Maar voor de EO-jongerendag zijn nog VRIJWILLIGERS nodig !!!

De organisatie heeft dringend VRIJWILLIGERS nodig !!!

Dus mensen als je een leuke toffe dag wilt, goed verzorgde lunch, de beste plekken èn een parkeerkaart voor je auto.....

Wordt dan VRIJWILLIGER !!!!

Bekijk deze link:

http://www.eo.nl/portals/events/seasons ... le=7094642

En daaruit plak ik een stukje hier:

...maar ook praktisch medewerkers gezocht!
Naast de Flying Squads zijn we op zoek naar jongeren die medewerker willen zijn van het praktisch team.
Wat zoeken we?
Wil jij je op een praktische manier inzetten voor God en de bezoekers van de Jongerendag? Geef je dan op! We hebben weer heel wat mensen nodig die zich willen inzetten voor de volgende taken:

- EO-Stewards als assistent van de Gelredome-Stewards. (minimumleeftijd 18 jaar met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!!)
- Gastvrouwen en -heren die collecteren, bezoekers de weg wijzen, kaarten controleren en programmaboekjes uitdelen. (minimumleeftijd 16 jaar)
- Vakhoofden, verantwoordelijk voor vak. (minimumleeftijd 18 jaar)
- Tribunemanagers, verantwoordelijk voor een tribune. (minimumleeftijd 20 jaar)

Wat verwachten we?
's Ochtends is er een briefing om 07.30 uur. Hier worden de laatste zaken uitgelegd en maak je kennis met elkaar.

Instructie
Een week voordat de Jongerendag plaatsvindt, krijg je een instructiebrief thuis met daarin het programma en je takenpakket.

Lunch en parkeerkaart
Natuurlijk krijg je van ons een lunch en kun je koffie en thee krijgen. Mocht je met de auto komen, dan sturen we ook een parkeerkaart toe.

Hoe aanmelden?
Stuur een mail naar vrijwilligers@eo.nl en wij sturen jou het opgaveformulier toe. <------------------

Jongerenbijbel verkopen?
De afdeling Verkoop zoekt jongeren om o.a. de Jongerenbijbel te verkopen. Wil jij op de Jongerendag meehelpen in de Verkoopstand? Stuur een mail naar verkoop@eo.nl.

Als jullie het zien zitten om mee te doen als vrijwilliger meldt je dan bij de EO aan op bovenstaande emailadressen en laat het dan HIER even weten. Tevens is het aanmelden als VRIJWILLIGER een PERFECTE oplossing als je geen kaart meer hebt kunnen krijgen. Je maakt alles mee op de beste plekjes ! :lol: :mrgreen:

Zelf heb ik op DIE manier het concert van Kees Kraaijenoord en Michael W Smith meegemaakt op 1 oktober :wink:
Laatst gewijzigd door Voda op 24 apr 2006 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”