Moderator: Moderafo's
Ja maar je kunt niet op het ene gaan vitte en het andere dan vergeten, je moet vergelijkings materiaal hebben.Jerryman schreef:Raido schreef:Ik heb nog nooit iemand vermoord, of dood geschoten.. wat is je punt?Voetballen en school zijn een heel ander verhaal. Ontspanning vinden in het doodschieten van is nog wel heel iets anders tog? Niet iedere vorm van ontspanning is Bijbels verantwoord..
Voetbal is oorlog!
Ook dit keer weer: 'doodschieten van' in het kader van dit onderwerp, dus computergames!
Raido schreef:Ja maar je kunt niet op het ene gaan vitte en het andere dan vergeten, je moet vergelijkings materiaal hebben.Jerryman schreef:Raido schreef:Ik heb nog nooit iemand vermoord, of dood geschoten.. wat is je punt?Voetballen en school zijn een heel ander verhaal. Ontspanning vinden in het doodschieten van is nog wel heel iets anders tog? Niet iedere vorm van ontspanning is Bijbels verantwoord..
Voetbal is oorlog!
Ook dit keer weer: 'doodschieten van' in het kader van dit onderwerp, dus computergames!
Je haalt zelf voetbal en school erbij, je begint over doodschieten (in games), er gaat niemand dood, dus schiet je niemand dood. Ik denk dat het heel goed is voor Afrika om daar een paar duizend gameconsoles neer te zetten zodat ze online hun oorlogen kunnen uitvechten..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten