Berichtdoor Arco » 04 nov 2005 10:48
Ik heb toch best veel vrienden. Altans als ik dat gaat vergelijken met anderen. Daar ben ik God dankbaar voor.
Toen ik nog in Zoetermeer woonde had ik één vriend. Na zes jaar verhuisde ik naar Waddinxveen. We hebben nog wel contact, ookal is dat een stuk minder.
In Waddinxveen ben ik gaan bloeien in sociale contacten. Ik heb nu een hele goede vriend en met hem bespreek ik veel geloofszaken. Samen met hem zal ik ook openbare belijdenis gaan doen, dit voorjaar. Een andere goede vriend is meer een zangvriend. Met hem kan ik hoog en laag zingen, ook in het gewone leven.
Dan heb ik ook nog een goede vriend met wie ik op vakantie ben geweest naar Egypte. Ik voel wel het verschil tussen mijn geloofsovertuiging en de zijne. Dat is wel lastig.
Dan heb ik via de zang en de jeugdvereniging veel sociale contacten. Deze noem ik niet echt mijn vrienden, maar wel goede bekenden.
Sinds enkele maanden heb ik een hele goede vriendin gevonden, met wie ik nu ook al ruim twee maanden verkering heb.
Ik ben God erg dankbaar voor al deze mensen die op mijn levenpad komen.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5