hoe pak ik het aan

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 30 jan 2003 13:53

janneke schreef:gebrek aan hygiene uit zich wel in het uiterlijk! Dus heeft er wel degelijk mee te maken! Sowieso was het maar een voorbeeld!

ja, maar het heeft een innerlijke oorzaak. bijvoorbeeld puisten kan iemand meestal niet veel aan doen, maar naar zweetlucht ruiken of vet haar hebben kan in de meeste gevallen verholpen worden door regelmatig te douchen of in bad te gaan.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 30 jan 2003 20:34

ja, maar stel: je bent verliefd op iemand, en je zoekt een kans om een gesprek met haar op gang te krijgen, wie geeft hier wat tips over, om een gesprek op gang te kunnen krijgen, ook als je haar bijna niet (meer) ziet.

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 30 jan 2003 21:50

nou, WAAR en HOE zie je haar dan? Dat is wel belangrijk. Je kunt het best eerst oogcontact maken, dan is het veel makkelijker om een gesprek te beginnen. En dan zeg je 'hoi' (heeej) en haar naam, dat is persoonlijker he. Maar vertel es wat meer over de situatie waarin je haar ziet? Zijn er veel mensen bij? Ongedwongen sfeer? Buiten? Als er mensen bij zijn, en het is gezellig, is het handig als iemand (jij of een ander) iets grappigs vertelt, en als jullie allebei lachen, maak je oogcontact, samen lachen schept een band. En dan vraag je hoe het met dr studie ofzo gaat, of iets minder serieus, zeg je dat je het zoon goeie grap vond (niet als je hem zelf maakte)
"That's noise!" some shrieked.

"That's life," Cage shrugged.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 31 jan 2003 09:54

een telefoonnummer schiet ook al heel veel op. Heb je die? Gewoon over de 'drempel' heen stappen.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 31 jan 2003 14:34

Rudolf Meuser schreef:een telefoonnummer schiet ook al heel veel op. Heb je die? Gewoon over de 'drempel' heen stappen.

Idd, je kunt m.i. beter een keer een blauwtje lopen dan altijd een groentje blijven ;)

RieBo
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 31 jan 2003 15:44

Het wordt wel lastig al het de zus van een goeje vriend van je is. Je komt er vaak over de vloer, je spreekt regelmatig met elkaar. Maar ja, dan is het wel lastiger omdat je ook niet wil dat als zij nee zegt dat je schuin aangekeken wordt als je er weer bent.
========================================

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 31 jan 2003 15:58

Als het een goede virend is, kun je misschien eens voorzichtig bij hem peilen. Vraag zogenaamd onschuldig of ze al verkering heeft. Wie weet heeft hij dan al wel door hoe de vork in de steel zit. En het is niet te direct.

Het_doet
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Het_doet » 31 jan 2003 21:13

Je weet toch vaak wel of de zus van een goede vriend verkering heeft. (Let op dat goede.)
Wanneer jij liever wacht totdat je een ander meisje tegenkomt, zonder dat je een vriend van haar broertje bent. Doe dat dan.
Andere mogelijkheid: probeer gewoon een gesprek aan te knopen als het vriendje van haar broertje. Heel normaal, gewoon. Dus niet als haar mogelijke vriend. Leer haar zo eerst wat beter kennen. Dan zie je vanzelf na een tijdje of het uberhaupt wat kan worden.
Zet het uit je hoofd dat je niet durft. Als je toekomst je lief is: onderneem dan actie. Hoe dan ook.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 31 jan 2003 21:55

Ik zou zeggen: Pak het met beide handen aan en laat je kans niet schieten.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 01 feb 2003 01:16

Rudolf Meuser schreef:Ik zou zeggen: Pak het met beide handen aan en laat je kans niet schieten.

Haha, doe dat dan zelf ook een keer ;)

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 04 feb 2003 16:56

Misschien komt Rudolf geen leuke meiden tegen!

Toch het is allemaal makkelijker gezged gedaan. En de mensen met verkering hebben makkelijk praten.

RieBo
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 05 feb 2003 09:30

Volgend jaar schrikkeljaar, mogen de meiden de jongens vragen. :lol: :lol: Wacht ik daar maar even op :? :wink:

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

Lotte
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lotte » 05 feb 2003 09:55

De soort benadering ligt ook aan het meisje. Als ze goed gebekt is, kun je op de man af zeggen: Ik vind je leuk, ga je mee uit? ofzo, als ze verlegen is, zou ik het voorzichtiger aanpakken. zovan: hoooii, leuk je weer te zien enz. :?:
Leef of je honderd jaar wordt, maar morgen kunt sterven!

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 05 feb 2003 12:53

Lotte schreef:De soort benadering ligt ook aan het meisje. Als ze goed gebekt is, kun je op de man af zeggen: Ik vind je leuk, ga je mee uit? ofzo, als ze verlegen is, zou ik het voorzichtiger aanpakken. zovan: hoooii, leuk je weer te zien enz. :?:

Idd ja, ik kan me voorstellen dat je niet bijzonder veel zelfvertrouwen hebt, anders zou je dit topic niet posten. Probeer een beetje meer tegen haar aan te kletsen en bij haar in de buurt te komen. Je merkt dan vanzelf of ze het leuk vindt of niet.

janneke
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 05 feb 2003 16:19

Het ligt vaak ook aan de situatie...Heb je wat afleiding om je heen, of is het wat drukker, dan praat het vaak makkelijker en valt het niet zo op als er een stilte valt...Sowieso, als het van allebei de kanten komt, en je bent door het begin heen, hoef je je geen zorgen meer te maken, dan gaat alles vanzelf;-)

Terug naar “Archief”