De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 feb 2008 20:03

Danique heeft een partij bolle wangen!!

enne Vlinder: is dat wat, zulke jurken voor school? Zou veel te bang zijn dat ze stuk gaan, kan ze er wel relaxed mee spelen?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 feb 2008 21:15

wat een leuke fotos van danique!!! :P :P

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 feb 2008 22:39

wat een poepie zeg, Danique, een lief moppie! :8>
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 27 feb 2008 23:01

Wat n schatje is Danique :P!!
Wat de toekomst brengen moge........

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 27 feb 2008 23:06

Wat een kanjers!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 28 feb 2008 08:07

Leuke foto's van Danique. :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 28 feb 2008 08:43

*Annet* schreef:Danique heeft een partij bolle wangen!!

enne Vlinder: is dat wat, zulke jurken voor school? Zou veel te bang zijn dat ze stuk gaan, kan ze er wel relaxed mee spelen?

Die eerste jurk valt wel mee daar kan ze straks wel normaal in spelen maar die 2e jurk is voor de zondag, dat is echt geen jurk voor school :wink:

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 28 feb 2008 09:07

vlinder schreef:Ik loop trouwens sinds 2 weken bij een Chiropractor voor mijn bekkeninstabiliteit.
Daarvoor liep ik bij een fysiotherapeut toen bij een bekkentherapeut en daarna bij een revalidatiearts die me de boodschap gaf dat ik er maar mee moest leren leven en dat het nooit meer over zou gaan en dat kinderen krijgen helemaal nooit meer mocht gebeuren :?
Ik kon me daar niet zomaar bij neerleggen en via via kwam ik dus aan het adres van de Chiropractor.
2 weken terug dus geweest en hij vertelde dat ik wel degelijk klachten vrij kan komen :P
Nu ben ik dus 2 keer ' gekraakt' en ik moet zeggen het is al een hele verbetering!!!
Een fijn gevoel is het niet als hij bezig is en je hoort allerlei rare knak geluiden maar goed het helpt en daar doe ik het voor.
Ook heb je wel een paar dagen napijn maar dat is niks vergeleken bij de bekkenpijn!
Ik kan al een stuk beter lopen en kan zelfs mijn linkerbeen optillen ( kon ik voorheen echt niet meer)
Hij verwacht ook dat ik voor de zomer weer zo goed als alles kan doen ( autorijden etc.)
Wel zal het een zwakke plek blijven maar het is gewoon goed te behandelen.
Het blijkt dus nu dat ik al 7 jaar met een scheef bekken loop ( begonnen bij de zwangerschap van Joshua) en dat het gewoon zonde is dat ik niet eerder bij hem gekomen ben ( maar ja dat moet je ook maar net weten..)
Ik ben dus erg blij dat er eindelijk iemand is die me WEL kan helpen en mij niet zomaar wegstuurt zo van we zijn uitbehandeld.
Vanavond mag ik weer ( zie er wel weer een beetje tegenop..)

Dus als je last hebt van bekkeninstabiliteit zou ik zeker eens naar een chiropractor gaan :)

@Vlinder, ik loop ook al sinds m'n 4e jaar bij een chiropraktor. Heb er erg veel baat bij! Je kunt de napijn verminderen door op de dag van de behandeling veel water te drinken! Dan worden de stoffen sneller afgevoerd en heb je er minder last van.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 28 feb 2008 13:50

Oke bedankt voor de tip! :)

Afgelopen dinsdag viel niet mee trouwens, de boel zat weer behoorlijk vast :(
Het advies nu gekregen om het nog rustiger aan te gaan doen voorlopig.
Deze dagen zal dat wat makkelijker gaan aangezien Joshua en Merel uit logeren zijn bij oma tot zaterdag, maar daarna zal het iets lastiger zijn.
Ik bedoel je huishouden draait door en de kinderen moeten ook naar school gebracht en gehaald worden.
Maar goed ik doe mijn best :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 feb 2008 15:22

Heb ik een ontzettend leuk peuterbedje gezien wat we willen kopen, zijn er maar 2 soorten matras voor geschikt. een van 9 cm en een van 12 cm. Nu vind ik dat eigenlijk alle2 te dun :? Kan ze moeilijk op elkaar leggen.... wat hebben jullie voor dikte? Tis natuurlijk maar een klein hoopje mens, maar toch....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 feb 2008 15:30

ik heb een beetje rondgekeken op internet, nu ontdekte ik dat de meeste peutermatrassen zo rond de 10cm dik (dun) zijn. Ik weet niet of de matrassen ook dikker bestaan....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 feb 2008 15:50

dat vraag ik me dus ook af, lijkt me echt niet lekker liggen, misschien kunnen we dan beter meteen een 'groot' bed nemen....

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 28 feb 2008 16:02

Gister is Thomas voor het eerst naar de kapper geweest. Werd ook wel tijd, hij begon al meer op Bert van Sesamstraat te lijken.... :mrgreen: Hier foto's voordat we naar de kapper gaan:
Afbeelding
Afbeelding

En het resultaat:
Afbeelding
Afbeelding
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 28 feb 2008 16:06

Lief hoor!

Werd ook wel tijd, hij begon al meer op Bert van Sesamstraat te lijken....

Je zegt het gelukkig zelf! Lijkt er inderdaad wel op. Wie o wie kan er Ernie leveren :wink: :mrgreen:
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 feb 2008 16:08

leuk geworden!!!

Ben dr trouwens eindelijk uit wb draagzakken/draagdoeken. ga voor de minimonkey, vrij goedkoop en toch wel positieve reacties. De lodger shelter vind ik ook erg mooi en handig, maar in augustus/september net wat te warm denk. En vrij duur :) Iemand ervaring ermee?

Terug naar “Archief”