Lock&Stock schreef:
*Zucht* Je maakt alleen maar aannames Kirdneh, aannames vanuit een onderbuikgevoel. Bewijs nou eens een keer wat je zegt. Bewijs dat dit manipulatief zou zijn... Hoe weet je dit zo zeker? En hoezo "op deze manier", hoe zouden ze anders deze hypothese moeten toetsen?
De bewijslast ligt niet aan mij en daarom hoef ik ook niet aan te geven hoe ze het moeten toetsen,maar het gaan toetsen door iets wat onnatuurlijk is, is geen wetenschap.
Lock&stock schreef:Weet je wat ik niet snap aan mensen zoals jij Kirdneh? Jullie zijn zo gebrand op het affakkelen van de evolutie- en big bang theorie dat je niet door lijkt te hebben dat deze theorieen qua onstaan en toetsing op geen enkele manier manier verschillen van alle andere wetenschappelijke theorieen.
Dat maakt voor mij weinig uit of het in andere wetenschappelijke takken net zo gaat, maar de ET gaat er op voorhand al van uit dat er evolutie is, en vanuit dat geloof gaan ze verder redeneren, zelfs willen ze dit bevestigd zien dmv manipulatieve methodes.
lock&stock schreef:Maar als je inderdaad gelijk zou hebben, dat de evolutie een gruwelijk verzinsel (jouw woorden) zou zijn. Waarom zou deze dan verzonnen zijn? Wat willen wetenschappers hiermee bereiken in jouw visie?
Ik zou het niet weten, maar vraag het ze zou ik zeggen.
lock&stock schreef:En als je inderdaad gelijk zou hebben, dan werkt de wetenschappelijke methode blijkbaar niet goed, aangezien leugens, en gruwelijke verzinsels zijn doorgedrongen tot een zogenaamd getoetste, onderbouwde en bewezen theorie. Hoe kan het dan, Kirdneh, dat op alle andere vlakken de wetenschappelijke methode wél bijzonder goed werkt?! Als wat jij zegt klopt, dan kan elke wetenschapper met genoeg medestanders onzin verkopen. Waarom gebeurt dit dan schijnbaar alleen maar met wetenschappers die met de big bang- of evolutie theorie werken?
Dit gebeurt ook in andere wetenschapsgebieden zoals bv de geneeskunde, waar ze bv de geneeskrachtige werking van diverse planten etc negeren omdat hun alleen maar geleerd is om iedereen vol te proppen met chemische troep.
lock&stock schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat dit alleen maar in jouw hoofd gebeurt omdat deze twee theorieen stom toevallig haaks staan op jouw interpretatie van één van de vele religies? En dat je daarom naar handvatten zoekt deze theorieen af te branden? Ook al verschillen deze theorieen op geen enkele manier van alle andere wetenschap die wél werkt....
De et is ook een religie, en die religie klopt van geen kant en ik wil dat graag benadrukken.
'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.