Moderator: Moderafo's
bert84 schreef:Aids is een ziekte, die voornamelijk door HETERO´S de wereld in kwam!!! Niet alleen door ongelovige hetero’s, maar zeker ook door christenen die bij wijze van spreken op hun 17e stiekem met jan-en-alle-man in de bosjes kruipen en zwanger van huis weglopen en zo van God afdwalen! Ja, hoe hard dit ook moge klinken, dit zijn zelfs statistische feiten.
Dreamster schreef:Ik kan je verzekeren dat als je beiden geen seks voor je huwelijk hebt gehad, je geen aids kan krijgen.
MrSokkie schreef:Dreamster schreef:Ik kan je verzekeren dat als je beiden geen seks voor je huwelijk hebt gehad, je geen aids kan krijgen.
En hoe verschilt dat met seks binnen een andere monogame, trouwe, langdurige relatie anders dan het huwelijk?
En als je dan toch seks buiten je relatie hebt, gebruik dan condooms, oh wacht... dat mag ook weer niet.
bert84 schreef:Aids is een ziekte, die voornamelijk door HETERO´S de wereld in kwam!!! Niet alleen door ongelovige hetero’s, maar zeker ook door christenen die bij wijze van spreken op hun 17e stiekem met jan-en-alle-man in de bosjes kruipen en zwanger van huis weglopen en zo van God afdwalen! Ja, hoe hard dit ook moge klinken, dit zijn zelfs statistische feiten.
parsifal schreef:En hoe HIV de wereld in kwam weten we eigenlijk niet. Wel is heel duidelijk dat het toen de ziekte net ontdekt was 90% van de slachtoffers homo was.
Cisca schreef:parsifal schreef:En hoe HIV de wereld in kwam weten we eigenlijk niet. Wel is heel duidelijk dat het toen de ziekte net ontdekt was 90% van de slachtoffers homo was.
Hoe het op zich in de wereld kwam weet ik niet, dat is met zo veel ziekten, wat je daarna stelt is absoluut niet waar, 'k heb meerdere malen documentaires op tv gezien, en artikelen gelezen over het feit, dat het hiv virus in Afrikaanse landen hoogtij viert bij hetero's.
bert84 schreef:
@bert....verdediging voor de aanval is een beetje overbodig lijkt meHet was een beetje een losse post, die lichtelijk wanhopig overkwam
ach, misschien een zinloze opmerking, maar het geeft wel weer een discussie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten