Poesje schreef:Het woord waarschijnlijk mis ik in je post, je sprak het uit als mod.Alwin schreef:Ik zeg alleen dat er onderwerpen die gesloten zijn niet voldoen aan de ideeen van refoweb.
Maar goed, dat is jou mening. En die deel ik niet met je..!
Dat er nu negatief gedaan word tegen en over de mods, hebben ze zelf in de hand. Als het sluiten terecht zou zijn geweest, had je dit gezeur wsl niet gehad.. (Dat is mijn mening)
Maar een sleuting van een onderwerp wordt nooit normaal opgevat. Altijd als er volgens jullie nog binnen de regels wordt gehandeld en de mods vinden dat het niet zo is. Dan is het aan hun om te kiezen wat te doen. De mods zijn aangesteld omdat van hun verwacht wordt dat zij dit kunnen. Alle dingen die door mods worden gedaan worden besproken zoals zij zelf ook wel aangeven. Dat was in het verleden in elk geval wel zo.
Maar nogmaals niet iedereen hoeft de zelfde mening te hebben alleen de mods zijn uiteindelijk degene die de regels zoals die door iedereen zijn geaccepteerd bij binnen treding worden gehandhaaft. Soms zouden die regels nog wel wat harder gehandhaaft mogen worden.