was een stomme stomme fout van me!

Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:jongens kunnen goed kaartlezen he!
euh, mensen, er is iets fout gegaan denkk... ik heb ergens overheen gelezen, namelijk, jan10e wil ook nog mee! helemaal vergeten![]()
en ze was toch nog echt eerder dan mystery en danserijn!![]()
Van mij mag iedereen mee, misschien mogen er stiekem wel 8 op een baan, en anders, voor de gezelligheid kan t altijd! pfieuw, weet iemand een goede oplossing?!![]()
kuikentje schreef:he luitjes!!!ikke wil ok wel mee bowlen...maar hoor dat het al vol is....gaat dus niet doorhopelijk hebbe jullie veel plezier zonder mij....doegie!!
Ansje schreef:kuikentje schreef:he luitjes!!!ikke wil ok wel mee bowlen...maar hoor dat het al vol is....gaat dus niet doorhopelijk hebbe jullie veel plezier zonder mij....doegie!!
Kommie toch gewoon lekker kijken....en anders doen we gewoon met zn 3en....haha....lekker gezellie toch????
kuikentje schreef:Ansje schreef:kuikentje schreef:he luitjes!!!ikke wil ok wel mee bowlen...maar hoor dat het al vol is....gaat dus niet doorhopelijk hebbe jullie veel plezier zonder mij....doegie!!
Kommie toch gewoon lekker kijken....en anders doen we gewoon met zn 3en....haha....lekker gezellie toch????
ja whaha dat kan natuurlijk ok;)alleen nu men ouders over halen dat ik mag;)en nog iemand vinden om mee te reizen vanaf zwolle want amg niet alleen!!!dus wie komt er langs zwolle wie ook gaat??
xxx kuikentje
Johan81 schreef:jvwingerden56 schreef:johan weet alles
is dat zo![]()
(het lijkt er misschien wel is op maar ik weet heus niet alles hoor)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten