Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Nou ... het punt is: m'n vriend wil, als het even kan, niet huren...Hij heeft het een paar x spaak zien lopen, dus vandaar dat we nog liever even wachten dan
Ik heb wel een vast contract voor 32-36 uur per week, hij werkt gemiddeld 40-50 uur per week, en dat al een hele tijd achtereen...Maarja...zoals zegt: het is van een utizendbureau, dus niks geen vastigheid!
Marnix schreef:meissie88 schreef:Nou ... het punt is: m'n vriend wil, als het even kan, niet huren...Hij heeft het een paar x spaak zien lopen, dus vandaar dat we nog liever even wachten dan
Ik heb wel een vast contract voor 32-36 uur per week, hij werkt gemiddeld 40-50 uur per week, en dat al een hele tijd achtereen...Maarja...zoals zegt: het is van een utizendbureau, dus niks geen vastigheid!
Hm nee... maar als je samen 80 uur in de week werkt moet je toch wel aardig kunnen sparen... en met een buffertje achter de hand moet het dan toch wel lukkenJij hebt je vaste inkomen en als je een beetje zuinig leeft kan het prima.... Er zijn zoveel mensen die geen vast contract krijgen en het prima redden... als je je maar wel indekt, een buffer opbouwt en niet lekker luxe leeft en denkt: Baan kwijt, ach, dat gaat mij niet gebeuren.
meissie88 schreef:Marnix schreef:meissie88 schreef:Nou ... het punt is: m'n vriend wil, als het even kan, niet huren...Hij heeft het een paar x spaak zien lopen, dus vandaar dat we nog liever even wachten dan
Hm nee... maar als je samen 80 uur in de week werkt moet je toch wel aardig kunnen sparen... en met een buffertje achter de hand moet het dan toch wel lukkenJij hebt je vaste inkomen en als je een beetje zuinig leeft kan het prima.... Er zijn zoveel mensen die geen vast contract krijgen en het prima redden... als je je maar wel indekt, een buffer opbouwt en niet lekker luxe leeft en denkt: Baan kwijt, ach, dat gaat mij niet gebeuren.
Ík vind huren nog niet eens zo heel erg, maar huren krijg je er bij hem echt niet in![]()
Laatst spraken we de hyp.adviseur van m'n schoonzusje, en die zei dat we evt wel een hypotheek konden krijgen, maar dan moest ik 'beloven' dat ik de komende jaren niet zwanger zou raken![]()
Op zich begrijpelijk, omdat ik alleen een vast contract heb, en Jasper niet, maar ik vond dat zo cru gezegd ... Maar goed
We wachten eerst nog wel ffies!
Marnix schreef:Hehe en als het nog te lang duurt zeg je gewoon: Of geen koophuis, of geen kinderen... Dan wil hij vast wel huren
Gerdien B. schreef:Wij zijn verloofd zonder dat daar een direct huwelijkaanzoek aan vast zat. We hadden samen een dag uit gekozen, zijn uitgegaan en hebben de ringen bij elkaar omgedaan. het is maar net wat jezelf wilt. Ander halve week terug heeft hij mij een huwelijksaanzoek gedaan terwijl wij al ander half jaar verloofd zijn.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 19 gasten