Alwin schreef:Marnix,
Kun jij nou echt niet accepteren dat refoweb een platform wil zijn voor alle soorten mensen die onder refoweb wil vallen soms moet je dan dingen sluiten waar andere mensen zich aan kunnen storen. Ik vind het vervelend dat iedere keer de mods worden aangevallen als ze weer iets sluiten wat volgens de mods na overleg is gebleken dat dit niet bij de refoweb instelling pas.
Er is geen een mod die zelf beslist om een topic zomaar te sluiten zonder overleg dat weet ik heel zeker.
Ik hoop dat er nu eens wat meer waardering komt voor het werk wat alle mods doen want dat mag ook wel eens gebeuren. Als de mods er niet waren was ook refoweb er niet in deze open vorm waar in veel gezegd kan worden alleen niet alles. Als je dan toch alles wil zeggen ga je maar naar andere forums zoals die er genoeg zijn buiten refoweb.
Met vriendelijke groet
Alwin
Die is er absoluut, en dat heb ik al vele malen geroepen trouwens, bijv in het hug-topic van de slowchat, lintjes-topic, eveneens in de slowchat. Zeg, kom jij wel eens in de slowchat? Nee dus.
Ow, ik vind het trouwens vervelend dat als mensen klachten indienen, er gelijk maar gezanikt moet worden over het feit dat we wel eens wat meer waardering mogen hebben voor wat moderators voor Rw doen..