Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor gempa » 04 jun 2012 19:50

hoe is het met jullie kindje ppm en lammetje, sneu al die pech

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 jun 2012 20:12

wat is qua weef techniek beter? Ik zie dat je kruiskeper geweven doeken hebt en jacquard gewezen doeken.
2e hands doeken zijn niet zo heel veel te vinden, of bijna nieuw prijs
Afbeelding

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 04 jun 2012 20:26

jaquard is wat dichter geweven over het al gemeen en kan wat meer hebben maar dat scheelt ook welk matriaal en welke doek.
2hands doeken moet je echt op demarktplaats van dragen en voeden zijn.

voor wie goedkoop een boba ofzo zoek http://www.babybij.nl/winkel/?p=354 ze zijn wel gebruikt maar in goede staat

trouwens als niet kan naaien kun je ook een meitai kopen, de hop-tye is bv een die is ook nog eens gemaakt van een draagdoek dus heb je die eigenschappen ook

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 jun 2012 21:14

iets wat ik niet begrijp op die fora, waarom er draagdoeken overgenomen worden en weer verkocht voor de zelfde prijs. Sorry hoor, maar zag een mooie doek, maar daar vroeg ze 175 euro voor :shock:

Ik zie daar door de bomen het bos niet meer hoor.
Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 05 jun 2012 07:12

jeepeecee schreef:iets wat ik niet begrijp op die fora, waarom er draagdoeken overgenomen worden en weer verkocht voor de zelfde prijs. Sorry hoor, maar zag een mooie doek, maar daar vroeg ze 175 euro voor :shock:

Had ik eerst ook hoor, maar ik zoek daar echt op een bepaald merk/type. Het lijkt wel of ingedragen doeken duurder zijn dan nieuwe, stuggere doeken. Meestal ben je net een tientje goedkoper uit, ik wilde dat eerst ook niet, dacht; dan maar een nieuwe... maar uiteindelijk had ik dus een vrij stugge doek (ook via mp maar die was gewoon nog weinig gebruikt) en vond dat best lastig knopen. Ben nu erg blij met mijn helemaal ingedragen girasol. Al was ik nieuw dus maar 10 euro duurder uit geweest....

Op de 'normale' marktplaats heb ik mijn eerste geweven doek gekocht, hoppediz cairo voor erg weinig in verhouding met de doeken op dragen en voeden. Als je hem alleen voor op vakantie wil gebruiken mag je die van mij best lenen, of als je even wil proberen voor je wat gaat kopen. Hij is 4 meter, voor mij net lang genoeg om alle knopen te kunnen maken.

Met de kleine man gaat het nog niet echt, hij heeft ook nog geen ab kuurtje, hopelijk hebben ze vandaag de uitslag en kunnen we starten. Wat is hij af en toe verdrietig zeg... van 5 tot 6 liggen huilen, hij wilde niks :( Nu ligt hij gelukkig weer te slapen. Zou het zo van hem over willen nemen, vind het zoo zielig! van zn blauwe oog/wang heeft hij gelukkig geen last, maar ziet er ook nog extra zielig uit.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 jun 2012 07:29

wat zielig lammetje! Gaan ze nu opnieuw zoeken naar een mogelijke oorzaak?
Sterkte!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 jun 2012 07:33

Vervelend Lammetje! Veel sterkte!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 05 jun 2012 08:29

jeepeecee schreef:iets wat ik niet begrijp op die fora, waarom er draagdoeken overgenomen worden en weer verkocht voor de zelfde prijs. Sorry hoor, maar zag een mooie doek, maar daar vroeg ze 175 euro voor :shock:

:lol: ja je heb ook limited editions die zijn soms erg gewild en daarom duur, soms extreem duur, en het ligt ook aan het matriaal linnen of zijde zijn duurder . voor sommige zijn het ook echt verzamel objecten, ik weet dat sommige doeken tegen de duizend euro opbrengen 8) helaas heb ik die niet anders zou ik hem snel verkopen, het is voor mij echt een gebruiksers object.

hoppediz is vaak niet duur, standaard dydimos doeken zijn duurder maar gaat ook nog wel , doorsnee girasol ook wel

he lammetje arm mannetje

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 jun 2012 20:24

ik vind dit wel een hele mooie doek, maar hoe weet ik nu welke maat ik zou moeten hebben? lees dingen over 4tjes en 6jes? :-k
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 05 jun 2012 20:38

vpk schreef:ik vind dit wel een hele mooie doek, maar hoe weet ik nu welke maat ik zou moeten hebben? lees dingen over 4tjes en 6jes? :-k

ligt eraan hoe groot jij bent en welke knoppen je er mee wilt doen op www.dydimos.de kan je een overzichtslijstje zien ik kan helaas niet rechtstreeks linken

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jun 2012 21:48

hmm hier is ook niks meer veilig in de woonkamer... ;-). Hij verplaatst zich behoorlijk snel door de kamer. Erg leuk om te zien.
Gelukkig zit/speelt hij nog wel in de box.

@Ppm, hoe is het met Juul?

@Lammetje, he wat vervelend dat jullie zo tobben met jullie zoon.
Laatst gewijzigd door Evelien op 13 aug 2012 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2012 07:44

Ooh wat zit zijn haar stoer!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jun 2012 08:49

Leuk he, krijgt hij gelijk een heel ander koppie van.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 06 jun 2012 09:16

wat een leuke bos haar heeft hij zeg, echt stoer! Hier begint het ook te groeien maar stekels blijven niet staan hoor :lol:

Hier toch afwachten met de ab kuur tot we morgenmiddag bij de kinderarts zijn geweest :( Vannacht wel wat beter gegaan dan gister, maar hij is af en toe niet eens te troosten met de borst.

vpk: ik gebruik nu voornamelijk de maat 6 girasol, dat is volgens mij 4.6 meter en de doorsnee doek waar vrijwel iedereen de meeste knopen mee kan doen. Ik kan met een maat 5 ook alles wel, maar moet de knoop dan in de punten doen en dat vond ik zelf niet zo heel erg prettig. Nu heb ik altijd wel voldoende stof over en soms zelfs iets teveel waardoor ik een lus maak.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 06 jun 2012 10:32

MissF schreef:Ooh wat zit zijn haar stoer!!

Terug naar “Archief”