Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maaike

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor Maaike » 26 jun 2009 15:51

Een kind van 4 kan amper schrijven, en als het schrijft, schrijft het over simpele dingen, en heus niet over het feit dat van het geld voor een kerstcadeau nieuwe lakens zijn gekocht.
Niet dat het niet leuk was om brieven te krijgen hoor, het was juist superleuk.

We studeren tegenwoordig alle4, Kwebbel. En soms is daar dan niet 7,25 over (en nou niet aankomen met 'dan drink je maar een biertje minder', wat dat drink ik niet. Een van m'n vriendinnen moet alles, werkelijk alles zelf betalen, is geen lid van een studentenvereniging en doet geen gekke dingen. Ze kon het gewoon niet opbrengen. We dragen die kindern een warm hart toe, maar als het neit meer lukt moet je realistisch zijn..)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 27 jun 2009 19:25

nog van harte met Thomas zijn verjaardag!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 jun 2009 21:52

Maaike schreef:Een kind van 4 kan amper schrijven, en als het schrijft, schrijft het over simpele dingen, en heus niet over het feit dat van het geld voor een kerstcadeau nieuwe lakens zijn gekocht.
Niet dat het niet leuk was om brieven te krijgen hoor, het was juist superleuk.

We studeren tegenwoordig alle4, Kwebbel. En soms is daar dan niet 7,25 over (en nou niet aankomen met 'dan drink je maar een biertje minder', wat dat drink ik niet. Een van m'n vriendinnen moet alles, werkelijk alles zelf betalen, is geen lid van een studentenvereniging en doet geen gekke dingen. Ze kon het gewoon niet opbrengen. We dragen die kindern een warm hart toe, maar als het neit meer lukt moet je realistisch zijn..)
ik denk dat haar tutor wel helpt met brieven schrijven, dat stond ook in de informatiebrief. Ze schrijven moeilijk of kunnen het (nog) niet. Maar dat neemt niet weg dat het superleuk is om brieven te ontvangen.

Ik snap helemaal waarom het lastig wordt Maaike, je hoort mij niet zeggen dat je een biertje minder moet drinken...... daar kan best een kern van waarheid in zitten maar als jij het niet drinkt.... :P
Zeker moet je dan realistisch zijn. Ik wacht af op m'n eerste brief :) ik wacht met spanning af op de eerste brief..... zal nog wel enkele weken duren vermoed ik.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 27 jun 2009 23:46

Ik wil je enthousiasme niet drukken, maar dat kan wel langer duren dan een paar weken. Vaak zijn er van die vaste momenten dat ze mogen schrijven en versturen ze alles in 1x.

Mn ouders hebben ook een pleegkind. Ik vond het vroeger reuze interresant. Haar foto hing op een zichtbare plek. En de brieven lazen we gezamelijk. Zij was altijd erg geinterreseerd in wat wij deden (maar ze was ook al wat ouder). En schreef ook over haar eigen opleiding enzo. Ze vroeg ook om foto's van ons. Zij zag ons als broers&zussen, en wij haar. Ik had er geen 8 maar 9 :mrgreen: Nu heb ik trouwens een broertje, want zus is voor haar zelf gaan zorgen :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 jun 2009 09:23

Danny krijgt morgen buisjes, hebben jullie daar ervaring mee? Zijn ze er beroerd van?

De KNO arts zei dat hij voortaan met oordopjes in het water moest, ook onder de douche, in die folder stond dat het alleen de eerste week moet. Wat is het nou?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 28 jun 2009 10:52

Annet met zwemmen hebben veel kinderen ze langer in om dat dan echt water in je oren loopt. Met douchen weet ik niet, maar ligt er denk ik ook aan hoe het kind het zelf vind, want heb wel eens gehoord dat kinderen dan zeer vinden doen als water in de oren komt, maar dat kan overgaan.
Leef je droom.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 28 jun 2009 13:59

hier al 2 keer met dochterlief geweest en 4 keer met zoonlief, maar nee ze zijn er niet ziek van , zl vindt het zelfs leuk, mooi auto s hebben ze bij ons, en als het klaar is halen we een ijsje :mrgreen: , wat voor je zelf naar kan zijn is de narcose, vooral als ze wat tegenstribbelen, dat ziet er soms wat naar uit, maar daar weten ze zelf niks van.

hier is 1 week niet douchen en 2 weken niet zwemmen en daar na liever een dpje, maar hoeft niet

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2009 09:09

We zijn al weer terug. Kwart over 8 weg en half 10 weer thuis. Net lang hij nog als een ziek vogeltje op de bank, ineens schoot hem in de gedachten dat hij mocht film kijken als hij thuis was. Hij ging overeind, liep de trap af naar boven en nu hoor ik hem al weer mopperen op zijn zus.

Hij was wel misselijk, wij willen geen zetpillen dus hij had een paracetamol op van te voren en daar kwam het van volgens de ziekenhuismedewerkster.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 jun 2009 09:31

die misselijkheid kan komen door de narcose.

Mijn nichtje heeft een paar weken terug ook buisjes gekregen en ze was alleen de ochtend een beetje hangerig en wat misselijk. Ze heeft s'middags nog wel even geslapen. En het eten etc. ging er gewoon in.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 jun 2009 09:55

Kan inderdaad door narcose komen, maar er zijn mensen die sterk reageren op paracetamol. Een cliënt van ons was ook erg misselijk na het slikken ervan.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 jun 2009 10:04

miss. combinatie van narcose en paracetamol?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 jun 2009 10:34

Afbeelding

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 29 jun 2009 10:42

Wat lief, LauraC!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 29 jun 2009 10:47

Wow, geweldig LauraC!!!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 jun 2009 11:02

lief !!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”